Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوش‌بینی "دشان" به حضور "پوگبا" در جام جهانی

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Didier Deschamps, seleccionador del equipo nacional francés
Didier Deschamps, seleccionador del equipo nacional francés - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2022
عضو شوید
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه، تقریبا مطمئن است که پُل پوگبا در جام جهانی خروس‌ها را همراهی خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پُل پوگبا که به تازگی به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوسته است، در تمرینات پیش فصل در آمریکا، دچار مصدومیت منیسک جانبی در زانوی راست خود شد و به زودی تصمیم خواهد گرفت که جراحی کند یا خیر.
پوگبا در صورتی که تن به جراحی دهد، چهار ماه از میادین به دور و شاهد از دست دادن جام جهانی خواهد بود. با این حال درمان‌های جایگزینی برای جراحی وجود دارد که او را به مدت دو ماه از میادین دور نگه می دارد و به موقع برای مسابقات جام جهانی قطر باز می‌گردد اما این روش درمان ستاره فرانسوی را بیشتر در معرض آسیب دیدگی مجدد زانو در اواخر دوران حرفه‌ای قرار می‌دهد و ریسک بالایی دارد.
با این حال، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه، تقریبا مطمئن است که پُل پوگبا در جام جهانی 2022 قطر، خروس‌ها را همراهی خواهد کرد.
دشان در مورد احتمال حضور پوگبا در جام جهانی گفت:" اصلاً چنین سوالی نپرسید. ما داریم درباره بازیکن مهمی صحبت می‌کنیم. پل تجربه بسیار زیادی دارد و یکی از رهبران تیم محسوب می‌شود. البته نمی‌توانیم هیچ وقت از بازی کردن آن‌ها در آینده مطمئن باشیم، به همین دلیل نیاز داریم تا بازیکنان جوان را به بالاترین سطح آمادگی برسانیم. من با پل درارتباطم و در حال حاضر به بازی کردنش در جام جهانی شک ندارم."
این در حالی‌ست که منابع نزدیک به پوگبا، از انتخاب روش درمان بدون جراحی خبر می‌دهند و می‌گویند که پُل حاضر نشده تا بخاطر جراحی جام جهانی را از دست دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала