مدودف اظهارات زلنسکی در مورد "تحریم کل روس ها" را با ایده های فاشیستی هیتلر مقایسه کرد

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر مدودف
مدودف  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2022
عضو شوید
رئیس جمهور اوکراین با متهم کردن کل جمعیت روسیه به حمایت از عملیات نظامی در دونباس، از دولت‌های غربی خواست تا ورود تمام روس‌ها به کشورهایشان را ممنوع کنند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه، در مورد اظهارات اخیر ولادیمیر زلنسکی در مورد مسئول خواندن کل جمعیت روسیه در قبال دولت اوکراین، گفت: آخرین بار چنین اید‌ه‌ی در مورد جمعیت کامل یک کشور توسط آدولف هیتلر اجرا شد.
مدودف در کانال تلگرام خود نوشت: "دلقک اصلی اوکراین پیشنهاد داده است که تمام جمعیت روسیه به به پاسخ‌گویی فراخوانده شوند. آخرین باری آدولف هیتلر چنین ایده هایی را در مورد کل یک ملت امتحان کرد. آیا سوال دیگری در مورد ماهیت مقامات اوکراین وجود دارد؟"
زلنسکی بامداد سه‌شنبه از غرب خواست تا علاوه بر دولت مسکو، تمام مردم روسیه را نیز تحریم کند زیرا به ادعای او، آنها حامی جنگ علیه اوکراین هستند.
وی در مصاحبه با روزنامه "واشنگتن‌پست" گفت که دولت‌های غربی باید به عنوان اقدامی تلافی‌جویانه علیه عملیات ویژه روسیه، ورود همه روس‌ها به کشورهایشان را به مدت یک سال ممنوع کنند.
واشنگتن‌پست این درخواست زلنسکی را "مهم‌ترین تحریم‌ها" علیه روسیه از زمان آغاز جنگ با اوکراین دانسته و به نقل از وی نوشت: "روس‌ها باید در دنیای خود زندگی کنند تا زمانی که فلسفه خود را تغییر دهند".
رئیس جمهور اوکراین همچنین خواستار تعمیم این اقدام به شهروندان روسی که این کشور را ترک کرده‌اند، شد.
رئیس جمهور اوکراین در حالی تمام روس‌ها را حامی جنگ با کشورش معرفی کرده و خواستار تحریم همه آنها شده که قبلا در سخنرانی‌های مکرر، ادعا می‌کرد مردم روسیه در حال به‌راه انداختن تظاهرات‌های ضد دولتی برای متوقف کردن عملیات در دونباس هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала