وقوع چندین انفجار در منطقه نووفدوروفکا کریمه

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Казаки почётного караула Кубанского казачьего войска на торжественной церемонии поднятия государственного флага России в Краснодаре
Казаки почётного караула Кубанского казачьего войска на торжественной церемонии поднятия государственного флага России в Краснодаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2022
عضو شوید
مشاور رهبری کریمه واقعیت چندین انفجار در منطقه نووفدوروفکا را تأیید کرده است
به گزارش اسپوتنیک، اولگ کریوچکوف، مشاور رئیس کریمه، واقعیت چندین انفجار در منطقه نووفدوروفکا در ساحل غربی را تأیید کرد و از پیش گوی در این مورد تا بدست آمدن اطلاعات دقیق ها خودداری کرد.
در همین حال عکس ها و فیلم هایی از دود در منطقه کریمه نووفدوروفکا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
کریوچکوف در کانال تلگرامی خود نوشت: "تاکنون، من فقط می توانم واقعیت چندین انفجار در منطقه نووفدوروفکا را تایید کنم. از همه می خواهم منتظر پیام های رسمی باشند و نسخه های خیالی تولید نکنند."
گفته شده است که در منطقه نووفدوروفکا یک واحد نظامی و یک فرودگاه نظامی وجود دارد.
سرویس یکپارچه دیسپچینگ منطقه ساکی اطلاع داده است، که همه ای سرویس ها در محل حاضر شدند. سرویس یکپارچه افزود: "پزشکان آنجا هستند، وزارت موقعیت های اضطراری، همه خدمات وجود دارد. پزشکان منطقه ساکی و نووفدوروفکا در محل کار می کنند".
در همین حال، وزارت بهداشت کریمه گزارش داده است، که پنج زخمی از آن میان یک کودک پس از انفجار در نووفدوروفکا به درمانگاه آورده شده است، که هیچ تهدید برای زندگی آنان وجود ندارد.
پنج قربانی، از جمله یک کودک، پس از انفجار در Novofedorovka به بیمارستان منتقل شدند، هیچ تهدیدی برای زندگی آنها وجود ندارد - وزارت بهداشت کریمه
عکس‌ها و فیلم‌هایی از دود در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. مسافران همچنین واقعیت وضعیت اضطراری را تأیید کردند. یکی از شاهدان عینی این حادثه به آژانس گفت: "انفجار اول بسیار قوی بود. <…> قاب ها در اتاق غذاخوری ما شکسته شد. سپس ما را به زیرزمین بردند و از آنجا صدای خفه کننده شنیدیم".
بر اساس داده های اولیه انجمن مجریان تور روسیه، این انفجار دور از منطقه تفریحی رخ داده است و در بین گردشگران کسی آسیب ندیده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала