Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ رد "لالیگا" به درخواست بارسا؛ "اهرم چهارم اقتصادی" فعال می‌شود؟

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2022
عضو شوید
لالیگا با ثبت نام بازیکنان جدید بارسا مخالفت کرده و این موضوع سبب خواهد شد تا بلوگرانا به فعال کردن اهرم چهارم اقدام کند.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در پنجره نقل‌وانتقالات جاری عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته تا اینجای کار 5 خرید بزرگ انجام دهد. بلوگرانا، ستاره‌هایی چون کریستنسن، فرانک کسیه، رافینیا، لواندوفسکی و کسیه را به خدمت گرفته و با سرجی روبرتو و دمبله تمدید کرده‌است.
بارسا اخیراً قراردادهای این بازیکنان را به سازمان لالیگا فرستاد تا ثبت نام شوند اما سازمان لیگ با درخواست بارسا به دلیل مشکلات در حساب‌ها و سقف دستمزد تیم، درخواست کاتالان‌ها را رد کرده و از آن‌ها خواسته است تا دستمزدهای بازیکنان تیم را تنزیل کند و یا عواید خود را افزایش دهد.
با این حال، خوان لاپورتا، هیئت مدیره و مشاوران آن‌ها به طور مداوم تاکید کرده‌اند که آنچه را که برای ثبت نام بازیکنان جدید نیاز بود، انجام داده اند، اما اختلاف نظر بین باشگاه و لالیگا وجود دارد.
روز دوشنبه، کاتالان ها اصرار داشتند که اهرم چهارم اقتصادی نیازی به فعال شدن ندارد، زیرا احساس می کردند قبلاً به اندازه کافی پول به حساب باشگاه واریز شده و لالیگا قانع خواهد شد.
امروز اما بارسلونا عقب نشینی کرد و تصمیم گرفته تا اهرم چهارم اقتصادی را فعال کند و 25 درصد استودیوی بارسا را ​​بفروشد.
اکنون پیش بینی می شود که بارسلونا روز سه شنبه همه چیز را آماده کند و 100 میلیون یورو دیگر به دست آورد. آنها تاکنون 49 درصد از استودیو بارسا را ​​فروخته اند و تنها 51 درصد مالکیت را در دست دارند.
فعال شدن اهرم چهارم اقتصادی، به بارسا کمک می‌کند که قراردادهای بازیکنان جدید را ثبت کند و خرید مارکوس آلونسو را از چلسی نهایی سازد.
در چنین شرایط بارسا نیاز به فروش دی‌یونگ و دپای هم ندارد و حتی اگر یک بازیکن هم جدا نشود، قراردادها ثبت و بارسا بدون مشکل لیگ را آغاز خواهد کرد.
این در حالی‌ست که بارسا شنبه شب هفته آینده در نخستین هفته از رقابت‌های لالیگا، در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف رایووایکانو خواهد رفت و اگر خرید جدید ثبت نشوند، ژاوی حق استفاده از ستاره‌های مورد نظرش را که در پنجره نقل‌وانتقالات به خدمت گرفت، نخواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала