Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان روزهای دشوار؛ بوسکتس آماده قربانی دیگر برای بارسا

© AFP 2023 / Josep LagoИгрок "Барселоны" Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2022
عضو شوید
سرجیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، حاضر است بخش زیادی از دستمزدش را در آیندۀ دور دریافت کند.
به گزارش اسپوتنیک، شرایط مالی بارسلونا با وجود فعال کردن سه اهرم اقتصادی بحرانی است و این تیم نیاز دارد تا برای ثبت قرارداد ستاره‌هایی چون کریستنسن، فرانک کسیه، رافینیا، لواندوفسکی و ژول کونده که به تازگی به خدمت گرفته شده اند و همچنان سرجی روبرتو و دمبله که قراردادهای شان را تمدید کرده‌اند، اهرم چهارم را فعال و دستمزد برخی ستاره‌های قدیمی تیم را کاهش دهند.
از میان ستاره‌های بارسا، جرارد پیکه حاضر شده تا دستمزدش را کاهش دهد و به تیم در این راستا کمک کند. سرجیو بوسکتس دیگر ستاره بارسلونا است که تلاش دارد از طریق دیگر به باشگاه کمک کند.
طبق گزارش رسانه‌های کاتالانی، جوزپ ماریا اوروبیتگ، وکیل بوسکتس این سه شنبه با مدیران بارسلونا ملاقات کرد و آن‌ها به توافقی اصولی دست یافتند تا دستمزد این هافبک به تاریخ دیگری موکول شود و در آینده دور پرداخت شود.
بوسکتس دستمزد خود را کاهش نمی‌دهد اما بخش زیادی از دستمزد و قرض‌هایی که از قبل بالای باشگاه دارد، در آینده دریافت خواهد کرد. این یکی از راه‌های انطباق با وضعیت مالی فعلی باشگاه است، زیرا بارسلونا باید تا حد ممکن هزینه‌های فعلی خود را کاهش دهد.
این معامله هنوز نهایی نشده است، اما یک توافق اصولی بین دو طرف انجام شد و ممکن طی روزهای آینده نهایی شود.
قرارداد فعلی کاپیتان تا جون 2023 اعتبار دارد و آینده او هنوز مشخص نشده است. در حال حاضر، این بازیکن 34 ساله تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته است، اگرچه اعتقاد بر این است که او آماده است تا تمدید کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала