Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوپرجام یوفا؛ انگیزه سه‌گانه برای کهکشانی‌ها+ عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2022
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید امشب در بازی فینال سوپرجام اروپا مقابل آینتراخت فرانکفورت به میدان خواهد رفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم‌های فوتبال رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت امشب از ساعت 23:30 دیدار پایانی سوپرکاپ اروپا را برگزار خواهند کرد.
کهکشانی‌ها در دیدار امشب انگیزه بزرگی مانند همیشه برای کسب یک سوپرکاپ دیگر خواهند داشت.
البته این اولین جام رسمی اروپا در فصل جدید به شمار می‌رود که مانند هر سال قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در مصاف با هم رقابت خواهند کرد.
این دیدار در هلسینکی فنلند برگزار خواهد شد و از سال 1960 که رئال در فینال ابرجام اروپا با نتیجه 7-3 مقابل آلمانی‌ها برنده شده و فرانس پوشکاش چهار گل به ثمر رساند، اولین باری‌ست که این تیم به صورت رسمی با یکدیگر بازی می‌کنند.
رئال به دنبال کسب هر شش جام فصل است.
با وجود قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، مردان کارلو آنچلوتی جاه طلب هستند و می‌خواهند در این فصل تاریخ ساز شوند.
با ورود آنتونیو رودیگر و اورلین چوآمنی در تابستان، سرمربی ایتالیایی راضی است و مطمئن است که تیم آنها در حال حاضر حتی قوی‌تر از فصل گذشته است.

آنچلوتی احتمال قهرمانی رئال مادریدش در شش‌گانه را به طور کامل رد نکرده است. او در کنفرانس مطبوعاتی روز سه‌شنبه در هلسینکی به خبرنگاران گفت: "نمی‌دانم این کار را انجام می‌دهیم یا نه، زیرا بسیار پیچیده است، اما تیم بسیار خوب است و من به آن ایمان زیادی دارم."

رئال / فرانکفورت: جایزه پولی
برنده بازی چهارشنبه‌شب 5 میلیون یورو جایزه خواهد گرفت که فقط برای یک بازی مبلغ قابل توجهی است.
برای غول‌ اسپانیایی، ممکن است تاثیر زیادی بر اقتصاد آنها نداشته باشد اما برای آینتراخت متواضع‌تر که در بازی اول بوندس‌لیگا با نتیجه 6-1 در خانه مقابل بایرن مونیخ شکست خورد، می‌تواند به امور مالی آنها به معنای تقویت قابل توجهی باشد.
با این حال فلورنتینو پرز رییس رئال مادرید، احتمالاً خوشحال خواهد شد که 5 میلیون یورو اضافی به اقتصاد سالم‌اش اضافه کند، به خصوص پس از صرفه جویی در مقدار زیادی پول که برای خرید کیلیان امباپه فوق ستاره در نظر گرفته شده بود که سرانجام تصمیم گرفت در پی‌اس‌جی بماند.
رئال مادرید و رقابت با بارسلونا:
کسب یک جام اروپایی همیشه یک هدف انگیزشی برای هر تیمی است، اما این بار مادرید انگیزه دیگری برای بالا بردن جام خواهد داشت: اگر آنها موفق شوند در صدر قرار بگیرند، با پنج عنوان مشترکاً موفق‌ترین باشگاه سوپرکاپ با بارسلونا می‌شوند.
رئالی‌ها اولین سوپر جام خود را در سال 2002 با شکست 3-1 فاینورد به دست آوردند. بارسلونا 10 سال زودتر در سال 1992 اولین قهرمانی خود در سوپرکاپ را به دست آورد و در دو بازی 3-2 مقابل تیم آلمانی وردربریمن پیروز شد.
سوپرکاپ اروپا می‌تواند اولین آرزوی جام‌های طولانی رئال برای این فصل باشد، اما رقابت با رقبای سرسخت کاتالان قطعا در اسپانیا و اروپا ادامه خواهد داشت، به خصوص با توجه به این‌که بارسا یکی از قوی‌ترین تیم‌های جهان را با خرید روبرت لواندوفسکی، ژول کونده، آندریاس کریستنسن، رافینیا و فرانک کیسیه تاکنون ساخته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала