پسر ترامپ یورش "اف‌بی‌آی" به املاک پدرش را حمله هماهنگ خواند

© Sputnik / Vitaly Podvitski یورش "اف‌بی‌آی" به خانه ترامپ
  یورش اف‌بی‌آی به خانه ترامپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2022
عضو شوید
پسر رئیس جمهور سابق آمریکا، یورش کارکنان اف‌بی‌آی به املاک پدرش در فلوریدا را یک "حمله ای هماهنگ" عنوان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اریک ترامپ، فرزند دونالد ترامپ در گفت‌وگو با فاکس‌نیوز با اینکه به شدت به وزارت دادگستری دولت بایدن تاخت و این نهاد را به تعقیب مخالفان سیاسی متهم کرد، در عین حال تایید کرد که یورش به خانه پدرش در ارتباط با موضوع اسناد صورت گرفته است.
وی گفت: "این یک حمله کاملا هماهنگ است. شما به جو بایدن نامحبوب ترین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده، نگاه کنید، و حدس بزنید چه؟ او می خواهد محبوب ترین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده را کنار بزند. آنها می‌دانند که دارند می‌بازند. آنها می‌دانند که سیاست شان بوی بدی می‌دهد. آنها از هر نظر در حال شکست هستند.
پسر رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد 30 نفر از نیرو‌های اف بی آی به همراه 20 دستگاه خودکار در بازرسی از مجتمع اقامتی او در ایالت فلوریدا حضور داشتند.
پسر ترامپ افزود: نیرو‌های امنیتی مجتمع فلوریدا، یورش عناصر اف‌بی‌آی را به پدرم اعلام کردند. وزارت دادگستری وابسته به بایدن از کنترل خارج شده است و با هدف قرار دادن علنی دشمنان سیاسی او، کشور را تکه تکه می‌کند.
گفتنی است روز گذشته (9 آگست) دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکااعلام کرد ماموران پلیس فدرال به خانه وی در فلوریدا یورش برده و گاو صندوق‌های او را باز کرده اند.
رییس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد ماموران پلیس فدرال (اف بی آی) بدون هیچ گونه مجوزی وارد خانه او در مار-آ-لاگو شدند؛ به گاوصندوق‌های وی دسترسی پیدا کرده اند و برخی اسناد و مدارک را با خود به همراه برده اند.
گفته می‌شود که اقدام پلیس فدرال آمریکا به احتمال زیاد با تحقیقات وزارت دادگستری این کشور در مورد سوابق رییس جمهور سابق آمریکا در زمینه‌های مختلف از جمله تجارت و روابط وی با افراد مختلف مرتبط است.
ترامپ تاکید کرد: پس از ماه‌ها همکاری و کار با نهاد‌های دولتی مربوطه این یورش غیرمنتظره به خانه من غیرقابل توجیه است. ماموران اف بی آی حتی توانسته اند به گاو صندوق‌های شخصی وی هم دسترسی پیدا کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала