Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب احتمالی رئال برابر فرانکفورت در ابرجام اروپا

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2022
عضو شوید
رئال مادرید امشب در هلسینکی به مصاف فرانکفورت می‌رود و ما ترکیب احتمالی این تیم را شریک می‌کنیم.
به گزارش اسپوتنیک؛ ورزشگاه هلسینکی در فنلند امشب میزبان برگزاری دیدار سوپرکاپ اروپا میان دو تیم فوتبال رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت خواهد بود.
رئال با پیروزی برابر لیورپول در فینال پاریس جام قهرمانی لیگ قهرمانان را به دست آورد در حالی‌که آینتراخت با غلبه بر رنجرز توانست قهرمان لیگ اروپا شود.
این پنجمین باری بود که مادرید در صورت موفقیت در فنلند، سوپرکاپ اروپا را بالای سر می‌برد و این باعث می‌شود آنها با بارسلونا و میلان به‌عنوان باشگاهی که بیشترین قهرمانی را کسب کرده‌اند، برابری کنند.
کارلو آنچلوتی که قبل از بازی صحبت می‌کرد، به صراحت اعلام کرد که ترکیب اصلی به کسانی که در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را بُردند، فرصت بیشتر داده خواهد شد، نه اینکه اولین بازیکنان را در خود جای دهند.
به گزارش مارکا، آنچلوتی قرار است تیمش را به شکل مرسومِ 4-3-3 بسازد.
تیبو کورتوا پشت چهار دفاع دنی کارواخال، ادر میلیتائو، دیوید آلابا و فرلاند مندی در درون دروازه قرار خواهد گرفت.
کاسمیرو در کنار همکاران قابل اعتمادش تونی کروس و لوکا مودریچ نقش خط میانی را بر عهده خواهد داشت، در حالی‌که کریم بنزما خط میانی را که فده والورده و وینیسیوس جونیور در کنار آن قرار دارند هدایت خط حمله را می‌گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала