Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز فصل با جام؛ رئال مادرید قهرمان "سوپر کاپ" اروپا شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر real madrid - رئال مادرید
real madrid - رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2022
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید با شکست فرانکفورت قهرمان سوپر کاپ اروپا شد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم های فوتبال رئال مادرید و فرانکفورت در دیدار فینال سوپر کاپ اروپا که میان قهرمانان لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در ورزشگاه المپیک هلنسکی برگزار شد، با شکست نماینده آلمان و قهرمان لیگ اروپا برای پنجمین بار قهرمان سوپر جام اروپا شد.
قبل از شروع این مسابقه یوفا جوایز ویژه دو بازیکن و ستاره رئال مادرید را به آنان اهدا کرد.
بنزما و وینیسیوس جوایز بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را دریافت کردند.
رئال مادرید در صورتی به مصاف حریفش رفت که خبری از خریدهای جدیدش در ترکیب اصلی نبود و آنچلوتی تیمش را با ترکیبی به میدان فرستاد که با آن در لالیگا و یو سی ال قهرمان شده بود.
قبل از شروع بازی کاپیتان های دو تیم از جام های معتبر اروپا ( لیگ قهرمانان و لیگ اروپا ) در فینال سوپر کاپ رونمایی کردند.
بازی ابتدا با حفظ توپ رئالی ها اما حملات خطرناک فرانکفورت آغاز شد. نماینده آلمان دو فرصت خطرناک که یکی تک به تک را با درخشش دروزابان رئال از دست داد و نتوانست دروازه حریفش را باز کند.
اما در نهایت رئال مادرید پس ازینکه یک فرصت عالی را با درخشش دروازه بان فرانکفورت از دست داد، سرانجام در دقیقه 38 توسط مدافع پیشتاخته اش، دیوید آلابا به گل او رسید و با حفظ همین تک گل نیمه او را پیروز به رختکن رفت.
با شروع نیمه دوم، باز هم رئال ماردید به گل رسید. این بار روی یک ضد حمله و فرار وینیسیوس و پاس رو به بیرون او برای بنزما، نوبت به ستاره بی چون و چرای فرانسوی رسید تا با بغل پای دقیقش در دقیقه 65 حساب کار را 2 بر 0 کند.
بنزما با این گل به شماره 323 رسید و با عبور از رائول، دومین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید شد.
در نهایت رئال ماردید در ادامه این مسابقه نیز با حفظ نتیجه 2 بر 0 موفق شد بازی را به اتمام برساند تا با کسب این برد شیرین، قهرمان سوپر جام اروپا لقب بگیرد.
این پنجمین قهرمانی رئال مادرید در رقابت های سوپر جام اروپا بود که این تیم را در کنار میلان و بارسلونا در صدر جدول پرافتخارترین‌ها قرار میدهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала