Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کریس در اوج امادگی؛ رونالدو همچنان دست‌نیافتنی است!+ عکس

© REUTERS / PHIL NOBLEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در تمرینات منچستریونایتد علیرغم نیمکت‌نشینی به دلیل عدم آمادگی جسمانی، همچنان پیشتاز بود.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در تمرینات منچستریونایتد علیرغم نیمکت‌نشینی به دلیل عدم آمادگی جسمانی، همچنان پیشتاز بود.
فوق ستاره پرتگالی به بهانه موضوعات خانوادگی در تور پیش‌فصل باشگاه شرکت نکرد اما برای بازی مقابل رایووایکانو برگشت. او در بین دو نیمه تعویض شد و قبل از سوت پایان بازی از ورزشگاه بیرون رفت و باعث خشم هواداران شد.
تن‌هاخ بعداً توضیح داد که به دلیل آمادگی جسمانی‌اش او را برای 90 دقیقه به بازی نگرفته است. با این حال، با توجه به عکسی که در حساب توئیتر باشگاه به اشتراک گذاشته شده به نظر می‌رسد او در حال رسیدن به اوج آمادگی است.
او با این آمادگی نشان می‌دهند که او با وجود اشتیاق فراوانش به ترک اولدترافورد، در بازی روز شنبه مقابل برنتفورد در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت.
باشگاه منچستریونایتد تصویری از تمرین بازیکنان منتشر کرده که در آن رونالدو هم‌تیمی‌هایش را در سرعت دویدن شکست می‌دهد. تن‌هاخ روز یکشنبه فاش کرد که مطمئن است سطح آمادگی جسمانی رونالدو بهبود خواهد یافت.
سرمربی هلندی گفت:"زمان می‌برد. او تازه یک هفته است که در تمرینات حضور دارد. باید بیشتر تلاش کند تا به تناسب برسد. این بازی کمک خواهد کرد و او در هفته آینده بهتر خواهد شد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала