کیم جونگ اون اعلام پیروزی کرد

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر North Korean leader Kim Jong-un during a military parade marking the 105th birthday of Kim Il-Sung, the founder of North Korea, in Pyongyang
North Korean leader Kim Jong-un during a military parade marking the 105th birthday of Kim Il-Sung, the founder of North Korea, in Pyongyang - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2022
عضو شوید
رسانه دولتی کوریای ‌شمالی امروز (پنجشنبه) گزارش داد که کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی پیروزی کشورش در کمپین مقابله با بیماری کووید-19 را اعلام کرد؛ آن هم سه ماه پس از انتشار اولین مورد شیوع کرونا.
به گزارش اسپوتنیک، براساس گزارش "آژانس خبری مرکزی کوریا" موسوم به کی‌سی‌ان‌ای، این اظهارات اون در جریان نشست ملی روز چهارشنبه در پیونگ‌یانگ که در مورد تدابیر ضد اپیدمی بود و او ریاستش را بر عهده داشت، مطرح شد.
در این مطلب که به زبان انگلیسی است، آمده است: او به طور رسمی پیروزی در کمپین حداکثری اضطراری ضد اپیدمی برای از بین بردن ویروس کرونای جدید که به قلمرو ما نفوذ کرده بود و محافظت از جان و سلامت مردم را اعلام کرد.
کیم جونگ اون با اشاره به موفقیت سه ماهه اقدامات ضد ویروسی کشورش، تصمیم گرفت سطح "حداکثر" سیستم پیشگیری از همه‌گیری اضطراری را به سطح عادی کاهش دهد.
با این حال، کیم بر لزوم تداوم هوشیاری و تدابیر سخت‌گیرانه‌تر در مناطق مرزی برای جلوگیری از ورود مجدد کووید-19 به کشورش، با اشاره به شیوع جهانی سویه‌های کرونا و آبله میمونی تاکید کرد.
در گزارش رسانه دولتی کوریای ‌شمالی آمده است: او اصول و وظایف مهمی که باید در راستای تثبیت بیشتر پیروزی در کمپین حداکثر اضطراری ضد اپیدمی، حفظ سد ضد اپیدمی مستحکم فولادی و تشدید کار ضد اپیدمی تا پایان این بحران جهانی صحت انجام شود، روشن کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала