Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو گزینه بارسا بر سر میز دی‌یونگ؛ کاهش دستمزد یا خروج از نیوکمپ+ عکس

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2022
عضو شوید
بارسلونا در مورد آینده فرانکی دی‌یونگ دو گزینه روی میز برای وی گذاشته تا او امشب تصمیم‌اش را مشخص سازد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در بازار تابستانی امسال؛ چندین درام بزرگ نقل و انتقالات رخ داده که شامل نام‌های بزرگی از جمله کیلیان امباپه، ارلینگ هالند، روبرت لواندوفسکی، برناردو سیلوا، ژول کونده و کریستیانو رونالدو و غیره می‌شود.
با این حال، هیچ کدام به حالت انتقال یا ماندن دی‌یونگ کشیده نشده است. بارسلونا در ابتدا قصد داشت دی یونگ را بفروشد تا راه را برای برناردو سیلوا از منچسترسیتی باز کند. با این حال، از آنجایی که هافبک هالندی می‌خواهد در بارسا ادامه دهد، دو گزینه به او داده شده است.
بن جاکوبز گزارش می‌دهد که بارسلونا به دی یونگ گفته که یا باید 50 درصد دستمزدش را کاهش دهد یا برود و برای مشخص شدن این تصمیم وی تنها تا امشب فرصت دارد.
طبق گزارشات، دستمزد او در این فصل به رقم 22 میلیون یورو خواهد رسید، که باعث ایجاد مشکلاتی برای باشگاه در ثبت نام بازیکنان جدید شده است.
علاوه بر این، این مبلغ بسیار بالاتر از سقف دستمزد تعیین شده توسط خوان لاپورتا و هیئت مدیره جدید است.
این اولین باری نیست که بارسا از دی یونگ می‌خواهد حقوق‌اش را در این پنجره کاهش دهد. طبق گزارش‌های متعدد، او نمی‌خواهد از هیچ کدام از گزینه‌ها تبعیت کند. او فصل بعد بدون کاهش دستمزدش در باشگاه ادامه خواهد داد زیرا می‌داند ژاوی روی او حساب می‌کند. منچستریونایتد و چلسی به شدت شرایط این بازیکن را دنبال می‌کند.
اولی در حال حاضر با بارسا بر سر یک قرارداد 85 میلیون یورویی به توافق رسیده و دومی در مورد تکمیل انتقال با 80 میلیون یورو به اضافه مطمئن است.
آبی‌ها می‌خواهند ستاره هالندی را قبل از ارائه پیشنهاد رسمی به بارسلونا متقاعد کنند، زیرا او برای ماندن در کاتالونیا مصمم است.
لاپورتا علناً از دی یونگ خواسته که دستمزدش را نیز کاهش دهد، اما می‌گوید که باشگاه در پایان روز به تصمیم او احترام خواهد گذاشت، زیرا او با آبی اناری‌ها قرارداد دارد.
با این حال، اخیراً، بارسلونا تهدید کرده که این بازیکن را تحت پیگرد قانونی قرار خواهد داد، زیرا آنها مدعی هستند که در قراردادهای او و سایر بازیکنانی که جوزپ بارتومئو در چند ماه اخیرش به عنوان رییس تمدید کرده، شواهدی مبنی بر جرم انگاری وجود دارد.
همانطور که وجود دارد، گزارش نشان می‌دهد که بُردن بازیکن به دادگاه "بیش از یک تهدید توخالی" است، اما قطعا آخرین راه حل است. بارسا معتقد است که اگر دی یونگ از سقف دستمزد پیروی نکند، آماده فروش است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала