Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره شیاطین سرخ در رادار جدی پاری‌ها

© AP Photo / Jon Superمارکوس راشفورد مهاجم منچستریونایتد
مارکوس راشفورد مهاجم منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2022
عضو شوید
برخی منابع رسما تأیید کرده‌اند که پاریسن‌جرمن با مارکوس راشفورد ستاره جوان منچستریونایتد در مورد انتقال احتمالی صحبت نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ منابعی به خبرگزاری ESPN گفته‌اند که پاریسن‌جرمن برای انتقال احتمالی از شیاطین سرخ با مارکوس راشفورد در تماس شده و هنوز مذاکراتی را با منچستریونایتد آغاز نکرده است.
راشفورد، 24 ساله، یک سال از قراردادش با یونایتد باقی مانده و گزینه‌ای برای یک فصل دیگر وجود دارد که باشگاه به تنهایی می‌تواند.
منابع به ESPN گفتند که پاریسن‌جرمن هنوز مذاکراتی را با منچستریونایتد آغاز نکرده و یونایتد می‌تواند در صورت موافقت با جدایی‌اش، مبلغ زیادی را درخواست کند.
در همین حال، منابعی به ESPN اضافه کرده‌اند که نمایندگان راشفورد هفته گذشته با PSG دیدار کردند. قهرمان فرانسه اعلام کرد که آماده است تا به راشفورد یک قرارداد بزرگ پیشنهاد دهد، هرچند در مورد مبلغ انتقالی که حاضرند به یونایتد پرداخت کنند، صحبت نکردند.
سرمربی جدید کریستوف گالتیه در کنفرانس خبری پنجشنبه گفت که به یک مهاجم دیگر نیاز دارد تا به کیلیان امباپه، لیونل مسی، نیمار، هوگو اکیتیکه و پابلو سارابیا اضافه شود و باشگاه در حال کار روی بازیکنی است که بتواند به صورت گسترده و یا به عنوان یک نه بازی کند. 9.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала