Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت دو ستاره چلسی در دربی شمال لندن برابر تاتنهام+ عکس

© AFP 2023 / Adrian DennisРекламный щит перед матчем третьего раунда Кубка Англии по футболу между "Челси" и "Ноттингем Форест" в Лондоне
Рекламный щит перед матчем третьего раунда Кубка Англии по футболу между Челси и Ноттингем Форест в Лондоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2022
عضو شوید
توماس توخل سرمربی چلسی تأیید کرد که دو ستاره‌اش در بازی مقابل تاتنهام غایب خواهند بود.
به گزارش اسپوتنیک؛ یکشنبه شب دو تیم فوتبال چلسی و تاتنهام در دومین هفته از بازی‌های فصل جدید لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.
توماس توخل در آستانه این دیدار در نشست خبری خود تأیید کرد که متئو کواچیچ و مارکوس آلونسو در بازی پیش رو غایب خواهند بود.
کواچیچ در پیروزی 2-1 چلسی مقابل اورتون در 6 آگوست، یک بازیکن تعویضی بدون استفاده بود و به نظر می‌رسد که او از ناحیه زانو آسیب دیده که به همین دلیل در بازی حضور نخواهد داشت.
در همین حال، گمانه زنی‌های زیادی در مورد آینده‌ی آلونسو نیز مطرح شده که آرزوی انتقال به بارسلونا را دارد.

او ممکن است انتقال‌اش را انجام بدهد زیرا توخل در مورد وضعیت وی گفت: "مارکوس آلونسو در حال حاضر در تمرین نیست و تلاش می‌کند تا انتقال خود را نهایی کند، بنابراین او در رقابت روز یکشنبه نخواهد بود."

ظاهراً این بازیکن اسپانیایی از توخل خواسته بود که برای پیروزی هفته گذشته مقابل اورتون انتخاب نشود.
آبی‌ها مارک کوکورلا مدافع چپ برایتون را با مبلغ 58.77 میلیون پوند به خدمت گرفته‌اند که این مورد نیز بر شایعات جدایی آلونسو می افزاید.
چلسی زمانی که در استمفوردبریج میزبان اسپرز است، به دنبال برتری می‌باشد.
شاگردان آنتونیو کونته نیز در دیدار اول فصل شان با نتیجه 4-1 مقابل ساوتهمپتون پیروز شدند و قرار است با آبی‌ها برای صعود به جمع چهار تیم برتر رقابت کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала