Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامۀ ولخرجی‌ها؛ بایرن در تعقیب ستاره چلسی

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر کای هاورتز
کای هاورتز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2022
عضو شوید
بایرن مونیخ ستاره چلسی را هدف نقل و انتقالاتی‌اش قرار داده است.
به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی کای هاورتس را به عنوان جایگزینی برای روبرت لواندوفسکی زیر نظر داشت اما بنا به دلایلی، آن‌ها از این انتقال صرف نظر کردند.
اکنون و در تازه ترین مورد، نشریه (Sport1) ادعا می‌کند که بایرن مونیخ می‌خواهد کای هاورتز را از چلسی به بوندسلیگا بازگرداند.
باشگاه قدرتمند آلمانی پس از جدایی رابرت لواندوفسکی و انتقال این ستاره به بارسلونا در تابستان امسال به عنوان بازیکنی ایده‌آل در خط حمله تیم تلقی می‌شود اما آبی‌های لندن می‌دانند انجام چنین معامله‌ای برای قهرمان بوندسلیگا کار دشواری خواهد بود چون هاورتز بازیکن ارزانی نیست.
حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ در ابتدای تابستان امسال از آژانس نقل و انتقالاتی نماینده کای هاورتس در مورد شرایط این بازیکن، پرس و جو‌هایی کرده است.
درون بایرن مونیخ، این ملی پوش آلمانی به عنوان جایگزینی برای روبرت لواندوفسکی مورد بحث قرار گرفته بود. بایرن مونیخ به همین خاطر ترجیح می‌داد لواندوفسکی به چلسی بپیوندد.
با این وجود باواریایی‌ها همچنان در آینده، هاورتس را زیر نظر خواهند داشت. صالح حمیدزیچ با آژانس نقل و انتقالاتی که نمایندگی کای هاورتس (ROOF) را به عهده دارد، رابطه خوبی دارد.
این آژانس، نمایندگی سادیو مانه را هم نیز در اختیار دارد و از زمان انتقال او به بایرن مونیخ، رابطه خوبی بین دو طرف شکل گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала