Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استون ویلا 2 – اورتون 1؛ دومین شکست لمپارد برابر جرارد رقم خورد

© REUTERS / ANDREW BOYERSLeicester's Jamie Vardy scores in the 4-0 win against Aston Villa, the last Premier League game before coronavirus forced a mass postponement
Leicester's Jamie Vardy scores in the 4-0 win against Aston Villa, the last Premier League game before coronavirus forced a mass postponement - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2022
عضو شوید
استون ویلا در خانه موفق به شکست اورتون شد و دومین شکست متوالی تافی‌های برابر شاگردان جرارد رقم خورد.
به گزارش اسپوتنیک، دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، با دیدار دو تیم استون ویلا و اورتون در ورزشگاه ویلا پارک آغاز شد و میزبان موفق شد حریف را با نتیجه 1-2 شکست دهد و سه امتیاز کامل را به جیب بزند.
استون ویلا در این دیدار تیم برتر میدان بود و در دقیقه 31 با دنی اینگز به گُل برتری رسید و با پیروزی راهی رختکن شد. این تیم در نیمه دوم نیز برتری نسبی نسبت به حریف داشت و در دقیقه 85 توسط امی بوئندیا به دومین گل رسید.
در دقیقه 87 لوکاس دینیه، مدافع کنار استون ویلا به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و بازی 1-2 شد تا شاگردان لمپارد به تساوی بازی امیدوار شوند.
در ادامه توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی به سود استون ویلا به پایان رسید. با این پیروزی شاگردان جرارد نخستین پیروزی شان را در لیگ برتر کسب کردند و دومین شکست متوالی لمپارد نیز رقم خورد.
در حال حاضر ویلا با 3 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و اورتون بدون امتیاز در رده شانزدهم جدول جاخوش کرده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала