Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع رئال بازی مقابل آلمریا را از دست داد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2022
عضو شوید
رودریگو گوئس در بازی هفته اول مقابل آلمریا تیمش را همراهی نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رودریگو گوئیس به دلیل احساس ناراحتی در تمرین امروز رئال مادرید حضور نداشت و از این‌رو در بازی امشب حضور نخواهد داشت.
رودریگو پس از نیمکت نشینی در مقابل آینتراخت شانس زیادی برای فیکس شدن در مقابل آلمریا داشت اما این بازی را از دست داد و حالا باید منتظر حضور در هفته های آینده باشد.
از هفته نخست رقابت های لالیگا 2022/23، رئال مادرید از ساعت 00:30 به وقت کابل امشب مهمان آلمریا خواهد بود.
رودریگو گوئس، فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ داشت. او در بازی برگشت یک چهارم نهایی برابر چلسی، یک گل سرنوشت ساز زد و باعث شد رئال به بازگشت امیدوار شود.
چلسی با سه گل پیش بود و چیزی تا صعود به نیمه نهایی فاصله نداشت ولی رودریگو به زمین آمد و یکی از گل ها را پاسخ داد. در وقت اضافه اول نیز کریم بنزما گل دوم را زد تا در نهایت رئال راهی نیمه نهایی شود.
رودریگو در بازی برگشت نیمه نهایی برابر منچسترسیتی نیز دو گل در دقایق پایانی زد تا رئال مادرید بازی باخته را با پیروزی عوض کند. بازی به وقت های اضافه رفت و کریم با زدن گل سوم، رئال را به فینال برد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала