هشدار روسیه از احتمال پاسخ نامتقارن به اقدامات آمریکا

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля
Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2022
عضو شوید
مدیر بخش آمریکای شمالی وزارت خارجه روسیه به آمریکا نسبت به نقطه عدم بازگشت در روابط دوجانبه هشدار داد و گفت پس از آن احتمال قطع روابط دیپلماتیک وجود دارد.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر دارچیف، مدیر بخش آمریکای شمالی دروزارت خارجه روسیه در یک مصاحبه اذعان کرد که مسکو می تواند از واکنش نامتقارن به اقدامات آمریکا علیه دیپلمات های روسی استفاده کند.
دارچیف گفت: نمی‌خواهم در شرایط آشفته کنونی که غربی‌ها به رهبری آمریکا قوانین بین‌المللی و تابوهای مطلق را در عمل دیپلماتیک زیر پا گذاشته‌اند، وارد حدس و گمان‌های فرضی شوم که چه چیزی ممکن است و چه چیزی ممکن نیست.
همانطور که دارچیف تاکید کرد، "جنگ ویزا" آغاز شده توسط ایالات متحده همچنان ادامه دارد و در نتیجه نمایندگی های دیپلماتیک با مشکلات جدی پرسنلی روبرو هستند.
این مقام ارشد وزارت خارجه روسیه افزود: در این زمینه، می‌خواهم به ابتکار قانونی که در حال حاضر در کنگره آمریکا مورد بحث است تا روسیه را به عنوان "کشور حامی تروریسم" معرفی کند، اشاره کنم.
این مقام روس در ادامه افزود: "‌تصویب این طرح به این مفهوم است که واشنگتن با وارد کردن جدی‌ترین آسیب به روابط دوجانبه از جمله کاهش یا حتی قطع آن از نقطه بی‌بازگشت عبور خواهد کرد و این موضوع به طرف آمریکایی نیز ابلاغ شده است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала