Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رونالدو به پاسخ پرز؛ "بعد از 5 سال حضورم، آنها دیگر به من نیاز نداشتند"

© AFP 2023 / Javier SorianoFlorentino Pérez, presidente de Real Madrid, y Cristiano Ronaldo
Florentino Pérez, presidente de Real Madrid, y Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو فوق ستاره یونایتد در مورد جدایی‌اش از رئال مادرید صحبت کرد و احساسات خود را به وضوح بیان کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ احتمال این‌که کریستیانو رونالدو از دیدار مجدد با رئال مادرید لذت ببرد، بسیار کم به نظر می رسد به خصوص بعد از آن حرکت سوال برانگیز فلورنتینو پرز در مورد خواسته‌ی یکی از هواداران در مورد خرید کریس.
کریس به سران شیاطین سرخ تصریح کرده که مایل است تابستان امسال اولدترافورد را ترک کند و به باشگاهی بپیوندد که برای جاه طلبی او بهتر است و از این نظر بهتر از قهرمان اروپا دیگر چه تیمی؟
رونالدو پس از گذراندن کمتر از یک دهه در پایتخت اسپانیا، سابقه درخشانی با غول‌ لالیگا دارد - رکورد گلزن رئال مادرید و از نظر برخی، بهترین بازیکن تاریخ رئال در این روند. با وجود این، رئال به وضوح علاقه چندانی به بازگرداندن او ندارد.
پس از پیروزی رئال در سوپر جام یوفا مقابل آینتراخت فرانکفورت در هلسینکی در اوایل این هفته، از فلورنتینو پرز در مورد بازخرید رونالدو در تابستان امسال سوال شد، پاسخ او نفرین کننده بود: "کریستیانو؟ دوباره؟ در 38 سالگی؟" و بعد با خنده از محل دور شد.
این روزها یک مرد اصلی جدید در سانتیاگو برنابئو حضور دارد، کریم بنزما مردی که گلزنی می‌کند و همزمان بازوبند کاپیتانی را می‌بندد.
با این حال، اظهارات گذشته رونالدو نشان می‌دهد که برنده 5 توپ طلا دقیقاً از ایده پیوند مجدد با پرز هیجان زده نمی‌شود. کاپیتان پرتگال پس از خروجش در سال 2018 به فرانس فوتبال گفت که انگار نگرش رئیس باشگاه نسبت به او تغییر کرده است.

او گفت: "من این را در داخل باشگاه، به ویژه از رئیس احساس کردم که آنها دیگر مرا همان طور که در ابتدا می‌دیدند در نظر نمی‌گرفتند. در چهار یا پنج سال اول آنجا، احساس کریستیانو رونالدو بودن را داشتم. بعد از آن کمتر. رئیس‌ از چشم‌هایی به من نگاه کرد که نمی‌خواستند همان حرف را بزنند، به‌گونه‌ای که انگار دیگر برای آنها ضرورت نیستم، می‌دانید منظورم چیست؟ این چیزی است که باعث شد به رفتن فکر کنم. گاهی اوقات به اخبار نگاه می‌کردم، جایی که آنها می‌گفتند می‌خواهم بروم. مقداری از آن وجود داشت، اما حقیقت این است که من همیشه این تصور را داشتم که رئیس‌ مرا دور نمی‌اندازد."

با گذشت هفته‌ها و نزدیک شدن مهلت پنجره نقل و انتقالات، به نظر می‌رسد بیشتر و بیشتر به نظر می‌رسد که رونالدو باید فصل آخر قرارداد دو ساله‌ای را که 12 ماه پیش امضا کرده بود ببیند.
با توجه به تمایل مستند او به ترک و استقبال متفاوتی که در آخر هفته گذشته در اولدترافورد از او شد، این می‌تواند یک فصل آشفته برای سوپراستار پرتگالی باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала