Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز "ستاره بارسا" برای پیوستن به یونایتد

© REUTERS / Vincent WestФутболисты Андер Капа и Френки де Йонг во время матча FC Barcelona - Athletic Bilbao
Футболисты Андер Капа и Френки де Йонг во время матча FC Barcelona - Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2022
عضو شوید
فرانکی دی‌یونگ، ستاره هالندی بارسلونا، برای پیوستن به منچستریونایتد اعلام آمادگی کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد ماه‌ها است که شرایط جذب فرانکی دی‌یونگ را دنبال می‌کند و حتی با باشگاه بارسلونا بر سر جذب این بازیکن به توافق رسیده بود اما ستاره هالندی آماده ترک نیوکمپ نبود.
این باشگاه که هرگز از جذب ستاره مورد نظر تن هاگ ناامید نشده بود، به نظر می‌رسد که حالا به هدف خودش نزدیک است زیرا هافبک بارسلونا برای پیوستن به جمع شیاطین سرخ چراغ سبز نشان داده‌است.
اسپورت در گزارش می‌گوید هافبک هالندی در رختکن اعتراف کرده که می‌تواند تابستان امسال به منچستریونایتد برود. ظاهراً باشگاه دی‌یونگ را تهدید کرده که در مورد قراردادش افشاگری خواهد کرد و از او خواسته است که در صورت ترک نکردن نیوکمپ، دستمزدش کاهش دهد و یا باشگاه را ترک کند.
در کنار این فشار افکار عمومی بر دی‌یونگ را افزایش داشته و بارسایی‌ها خواهان خروج ستاره هالندی شده‌اند و همۀ این دلایل دست به دست هم داده اند و وی تصمیم به جدایی از بارسا گرفته است.
این در حالی‌ست که اوایل صبح روز شنبه مشخص شد که منچستریونایتد قصد دارد در هفته‌های آینده تمام تلاش خود را برای جذب دی‌یونگ انجام دهد و این بازیکن را از چنگ چلسی برباید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала