Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گولیت به تن هاگ: با ایده هالندی در انگلیس موفق نمی‌شوی

© Sputnik / Игорь Катаев /  مراجعه به بانک تصاویر رودی گولیت Футбол. РФПЛ. Матч "Амкар" - "Терек"
رودی گولیت Футбол. РФПЛ. Матч Амкар - Терек - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2022
عضو شوید
رود گولیت با اریک تن هاگ هشدار داد که اگر ایده خودش را تغییر ندهد، در فوتبال انگلیس موفق نخواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، رود گولیت، فوتبالیست سابق هالندی به هموطنش اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد که در بازی افتتاحیه لیگ برتر برابر برایتون شکست خورد و در دومین بازی نیز در آستانۀ شکست قرار دارد، هشدار داد که اگر می‌خواهد به عنوان سرمربی شیاطین سرخ موفق شود، باید به سرعت خود را با فوتبال انگلیس وفق دهد.

گولیت در مصاحبه ای در آکادمی Laureus توضیح داد: "اگر با ذهنیت هالندی به انگلیس بیایید، کارتان دشوار است. باید خود را با فوتبال انگلیس وفق دهید. مشکلات زیادی در منچستریونایتد وجود دارد و فکر می‌کنم آن‌ها فرصت تغییر ایده فوتبالی خود را از دست داده اند. آن‌ها بیش از حد در گذشته زندگی می‌کنند و بیش از حد در مورد تیم دهه 1990 صحبت می‌کنند."

او در مورد شرایط رونالدو گفت:" فکر می‌کنم او انتظار داشت که عملکرد بهتری داشته باشد، بنابراین می‌خواهد به همه کسانی که در منچستریونایتد از او انتقاد کردند نشان دهد که او هنوز چقدر ارزش دارد. من فکر می‌کنم او این ماموریت را انجام خواهد داد."
گولیت در حالی این اظهارات را مطرح کرده که یونایتد در سال‌های آخر وارد بحران شده و مدیران این باشگاه هر چه برای عبور از وضعیت انجام داده‌اند، بی‌نتیجه بوده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала