Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اختلاف در رختکن پی‌اس‌جی؛ نیمار ناراحتی از امباپه را علنی کرد

© REUTERS / POOLParis St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta.
Paris St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2022
عضو شوید
نیمار جونیور پُستی را که در آن از امباپه انتقاد شده بود، لایک کرد و ناراحتی خود را از ستاره فرانسوی علنی ساخت.
به گزارش اسپوتنیک، کلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن قبل از پایان فصل گذشته قرارداد خود را با پاریسن‌جرمن تمدید کرد و تا 2025 در این باشگاه ماندگار شد. امباپه که با رئال مادرید به توافق دست یافته بود، با تمدید قرارداد خودش از مزایایی بسیار خوبی بهره مند و حتی در تصمیم‌گیری‌ها نیز سهیم شد.
پس تمدید قرارداد امباپه، در فرانسه شایعه شد که این بازیکن از مدیران باشگاه خواسته است تا نیمار را به فروش برسانند و این موضوع یکی از شرط‌های ستاره فرانسوی برای تمدید بوده است.
این شایعه خیلی زود تکذیب شد و ستاره برازیلی ضمن این که فروخته نشد، در حال حاضر یکی از بازیکنان مهم پاریسی‌ها می‌باشد. با این هم نیمار از امباپه ناراض است و روز گذشته ناراحتی خود را با لایک کردن پُستی که در آن از هم‌تیمی فرانسوی‌اش انتقاد شده بود، علنی کرد.
قضیه از این قرار است که امباپه شب گذشته و در جریان پیروزی 2-5 پی‌اس‌جی برابر مون‌پلیه، یک پنالتی خراب کرد و دقایقی پس از آن نیمار پنالتی را گُل کرد.
یکی از صفحات هواداران نیمار، پس از خراب شدن پنالتی امباپه نوشت که این بازیکن در تمدید قرارداد حتی این بند را گنجانیده که پنالتی‌زن اول تیم باشد و در جایگاه مالک باشگاه قرار گرفته است.
نیمار جونیور دقایق پس از انتشار این مطلب آن را لایک کرد و نشان داد که ضمن موافقت با موضوع، از امباپه ناراحت است.
این در حالی‌ست که نیمار در فصل جاری بهتر از امباپه و مسی درخشیده و توانسته 5 گل بزند و سه پاس گل نیز بسازد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала