Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت خانواده با ماندن کریس در تئاتررویاها؛ برادرزاده به رونالدو: از آنجا برو بیرون عمو"

© REUTERS / KAI PFAFFENBACHكريستيانو رونالدو - يورو 2020
كريستيانو رونالدو - يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2022
عضو شوید
در حالی‌که خبرهایی مبنی بر خروج رونالدو از منچستریونایتد به گوش می‌رسد اما حالا خانوده نیز با حضور وی مخالف هستند.
به گزارش اسپوتنیک؛ برادرزاده‌ی کریستیانو رونالدو بعد از بازی شب قبل و شکست تحقیرآمیز یونایتد برابر برنتفورد؛ از کریس خواست که این باشگاه را ترک کند.
این مُهاجم به دلیل ناکامی باشگاه در راهیابی به لیگ قهرمانان این فصل و پنجره نقل و انتقالات ناامیدکننده‌اش، مشتاق است تابستان امسال اولدترافورد را ترک کند.
رونالدو به دلیل "دلایل شخصی" برای تور پیش فصل در استرالیا و تایلند حضور نداشت اما او تنها 45 دقیقه در بازی اول فصل مقابل برایتون بازی کرد و در نیمه دوم تعویض شد.
با این حال او نتوانست به تیم تن هاگ کمک کند تا از شکست 2-1 فرار کند. کریس در ترکیب اصلی منچستر مقابل برنتفورد قرار گرفت ولی به دلیل نمایش بد دفاعی و اشتباهات دروازه‌بان تیم‌اش به شدت ناامید شد زیرا تیم وی در عرض 35 دقیقه 4 گل وردند.
شروع بد یونایتد در فصل جاری سوالاتی را در مورد آینده کریستیانو ایجاد کرده است. برادرزاده این مهاجمِ کهنه کار از وی خواسته تا یونایتد را ترک کند.

او در اینستاگرام‌اش نوشت: "از آنجا برو عمو."

شروع بد منچستریونایتد در این فصل نشان می‌دهد که فصل 2022-2023 می‌تواند برای شیاطین سرخ طولانی باشد. با توجه به وضعیت فعلی تیم، انتظار نمی‌رود که برای حضور در جمع چهار تیم برتر رقابت کند.
در صورت عدم بهبود نتایج، کریستیانو رونالدو می‌تواند خواستار فسخ قراردادش با منچستریونایتد شود.
بلاتکلیفی در مورد آینده‌ی یونایتد زیر نظر تن هاگ می‌تواند منجر به این شود که رونالدو قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی خواهان فسخ قراردادش شود.
این بازیکن پرتگالی یک سال از قراردادش با این باشگاه باقی مانده که به یونایتد این قدرت را می‌دهد که پیشنهادات هر علاقمندی را رد نکند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала