Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی 4 – مون‌پلیه 1؛ جشنواره گُل پاریسی‌ها در خانه+ عکس

© REUTERS / POOLLes joueurs du PSG célébrant la victoire en demi-finale
Les joueurs du PSG célébrant la victoire en demi-finale      - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2022
عضو شوید
پاریسن‌جرمن در دیدار خانگی برابر مون‌پلیه به برتری رسید و سه امتیاز کامل را به حساب خودش واریز کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در دومین هفته از رقابت‌های لیگ 1 فرانسه، پاریسن‌جرمن در خانه میزبان مون‌پلیه بود و موفق به شکست این تیم با نتیجه 2-5 شد.
شاگردان گالتیه این دیدار را هجومی آغاز کردند و حملات زیادی روی دروازه حریف طراحی کردند اما خط دفاع چند لایه مون‌پلیه سبب شد تا اوملین گُلی دریافت نکند.
در دقیقه 39، فالای ساکو به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و پاریسی‌ها پیش افتادند. پی‌اس‌حی در دقیقه 43 صاحب پنالتی شد و نیمار موفق شد آن را به گُل تبدیل کند و این تیم با برتری راهی رختکن شد.
با دو گُل نیمه نخست، پی‌اس‌جی انگیزه گرفت و در نیمه دوم برای برای زدن گُل‌های بیشتر پیش کشید. نیمار که در نیمه نخست یک گُل زده بود، در دقیقه 51 دومین گُل خود را وارد دروازه حریف کرد و اختلاف سه برابر شد.
در دقیقه 58 وهبی خزری یکی از گُل‌های خورده را جبران کرد و مون‌پلیه برای کاهش اختلاف امیدوار شد. در دقیقه 69 امباپه چهارمین گُل را وارد دروازه مون‌پلیه کرد و خیال هواداران را بابت پیروزی راحت کرد. در دقیقه 87 رناتو سانچز خرید جدید پاریسی‌ها آخرین تیر را بر پیکر حریف زد. در دقایق پایانی انزو دومین گُل مون‌پلیه را وارد دروازه دوناراما کرد و بازی در نهایت با نتیجه 2-5 به سود پی‌اس‌جی به پایان رسید.
با این پیروزی پی‌اس‌جی 6 امتیاز شد و در صدر تیکه زد. مون‌پلیه نیز با سه امتیاز در رده هشتم جدول ایستاد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала