زاخارووا: امیدواریم امریکا پیامدهای اعلام روسیه به عنوان "حامی تروریسم" را درک کند

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2022
عضو شوید
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که مسکو امیدوار است که امریکا پیامدهای اعلام روسیه به‌عنوان "حامی تروریسم" را درک کند
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت، مسکو امیدوار است که ایالات متحده امریکا درک کند که اگر کنگره روسیه را "کشور حامی تروریسم" اعلام کند، روابط بین دو کشور می‌تواند به دست فراموشی سپرده شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در گفتگویی در پاسخ به این سوال که آیا ایالات متحده درک می‌کند که در صورت انجام چنین اقدامی، "روابط بین دو کشور می‌تواند به دست فراموشی سپرده شود"، گفت: "اگر فراموش نکرده اند، احتمالاً درک می‌کنند. ما در این مورد گفته ایم و نه تنها شفاهی، بلکه این نظرات را به صورت مکتوب نیز بیان کردیم و حتی آنها را به انگلیسی ترجمه کردیم. همه چیز بارها بیان شده است".
سنای امریکا روز چهارشنبه هفته گذشته به اتفاق آرا قطعنامه‌ای تصویب کرد که در آن از "آنتونی بلینکن" وزیر امورخارجه خواست تا روسیه را به دلیل حوادث در چچن، گرجستان، سوریه و اوکراین به‌عنوان "حامی تروریسم" معرفی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала