Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتحادیه فوتبال انگلیس، توخل و کونته را به رفتار نامناسب متهم کرد

© REUTERS / David Kleinİngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte
İngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2022
عضو شوید
توماس توخل و آنتونیو کونته، سرمربیان تیم‌های چلسی و تاتنهام، به رفتار نامناسب توسط اتحادیه فوتبال انگلیس متهم شدند.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته دیدار جذاب چلسی و تاتنهام جنجال‌های زیادی داشت و آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام با توماس توخل سرمربی چلسی در دو مرحله وارد درگیری فیزیکی شد و هر دو مربی در پایان بازی از سوی داور اخراج شدند.
پس از بازی رسانه‌های اعلام کردند که اتحادیه فوتبال انگلستان این موضوع را پیگیری خواهد کرد تا مشخص گردد که چه کسی مقصر بوده است.
معتبرترین نهاد فوتبال انگلستان، دقایقی قبل اعلام کرد که توماس توخل، سرمربی چلسی و آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام به رفتار نامناسب پس از بازی یکشنبه لیگ برتر در استمفورد بریج متهم شده اند.
در بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس آمده است: "توماس توخل و آنتونیو کونته هر دو به دلیل نقض قانون E3 اتحادیه فوتبال انگلیس، پس از بازی لیگ برتر بین چلسی و تاتنهام هاتسپر در یکشنبه 14 آگوست 2022، متهم شده اند."
گفته می‌شود که رفتار هر دو مربی پس از پایان بازی نادرست بوده است. توماس توخل و آنتونیو کونته تا پنجشنبه 18 اگست 2022 فرصت دارند تا پاسخ‌های مربوطه خود را ارائه دهند.
همچنان محرومیت یک هفته‌ای دو مربی پابرجا است و کونته در بازی برابر ولوز و توخل در بازی برابر لیدز یونایتد، اجازه حضور روی نیمکت تیم‌های شان را ندارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала