Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیک مدعی شد؛ منچستر آمادۀ جدایی رونالدو

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد که خروج رونالدو از منچستریونایتد به پایانش نزدیک می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، شکست سنگین منچستریونایتد مقابل برنتفورد در روز شنبه ضربه سختی به این تیم زد و شرایط نابسامان منچستر یونایتد و کریستیانو رونالدو دوباره تیتر خبرها را به خود اختصاص داده است.
رفتار ستاره پرتگالی باشگاه منچستر یونایتد به اعتقاد بسیاری قابل قبول نبوده و مدتی است که بر رختکن اولدترافورد نیز اثر گذاشته است. تعدادی از رسانه‌های انگلیسی گزارش داده‌اند که هم تیمی‌های کریستیانو، به ویژه کاپیتان‌های باشگاه، از کار با او خسته شده‌اند.
تصور می‌شود که رفتارهای اخیر رونالدو برای جدایی از منچستر یونایتد این روزها غیرقابل تحمل شده است و برخی از نزدیکان در رختکن با او به مشکل خورده‌اند.
عده‌ای می‌گویند که مشخصاً رفتارهای رونالدو در چند هفته اخیر باعث شده به رختکن منچستر لطمه وارد شود و دیگر شرایط این تیم مانند گذشته نیست.
پیش از این اریک تن هاگ، سرمربی هالندی منچستریونایتد همواره به حمایت از کریستیانو رونالدو پرداخت و معقتد بود که او جزی برنامه های مهم تیم است و شایعات جدایی او را رد کرده است.
در تازه‌ترین مورد اما، اما The Athleticادعا می کند که این مربی 52 ساله اکنون نظر خود را تغییر داده است و می تواند اجازه دهد رونالدو منچستر را ترک کند، و دلیل آن ادغام مجدد دشوار او در تیم پس از از دست دادن پیش فصل به دلایل خانوادگی است.
تایمز به نقل از منابع نزدیک به رونالدو نوشته است که ناکامی رونالدو در پیدا کردن راه خروج از من‌یونایتد سبب شده که او زودرنج شود و با کوچکترین اتفاق به هم بریزد.
بعد از باخت منچستریونایتد مقابل برنتفورد، چند منبع انگلیسی دیگر هم به این موضوع اذعان داشتند که رونالدو برخلاف گذشته دیگر هیچ تمایلی برای صحبت یا دستیار او استیون مک‌کلارن درباره تاکتیک‌های آنها نشان نداده است.
گویا در این میان مک‌کلارن از رونالدو خواسته بوده که در پایان بازی‌ها فوراً به رختکن نرود و از هواداران به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کند.
پنجره نقل و انتقالات تا پایان ماه آگوست باز است و خورخه مندز، مدیربرنامه رونالدو، تابستان را صرف یافتن یک باشگاه جدید برای این بازیکن کرده زیرا وی مشتاق است که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. با این حال، تاکنون هیچ‌کس حاضر به امضای قرارداد با کریس نشده است.
باشگاه منچستر و رونالدو می‌توانند برای فسخ متقابل توافق کنند و خبرهایی مبنی بر تلاش رونالدو برای انجام این کار نیز شنیده شده است. به نظر می‌رسد که زمان کریستیانو در جمع شیاطین سرخ به پایان رسیده و باید آماده جدایی او باشیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала