Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال جدایی دو کاپیتان بارسا در پایان فصل

© REUTERS / ALBERT GEAبرشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2022
عضو شوید
نشریه آ.اس در گزارش اختصاصی مدعی شده که سرجیو بوسکتس و جرارد پیکه احتمال دارد در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد جدا از بارسلونا جدا شوند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا مشکلات مالی فروانی دارد و به لطف فروش‌ دارایی‌هایش در پنجره نقل‌وانتقالات، خریدهایی انجام داد و 5 بازیکن را به خدمت گرفت.
این تیم در ثبت قراردادها به مشکل خورده و از ستاره‌هایی چون جرارد پیکه و سرجیو بوسکتس که دستمزد هنگفت دریافت می‌کنند، خواسته است تا دستمزدشان را کاهش دهند و به باشگاه کمک کنند.
جرارد پیکه، مدافع میانی بارسا، شرایطی را که خوان لاپورتا رئیس باشگاه برای او پیشنهاد داده بود پذیرفته، اما به نظر می‌رسد که به تمدید خوشبین نیست و همه چیز را برای ادامه کار خود در خارج از اسپانیا آماده کرده و از این تیم جدا شدنی است.
سرخیو بوسکتس نیز در شرایط مشابه قرار دارد و پذیرفته تا دستمزد خودش را کاهش دهد اما برای تمدید قرارداد آماده نیست.
بر کسی پوشیده نیست که اینتر میامی با مالکیت دیوید بکهام می‌خواهد هافبک باتجربه و اسپانیایی را در اختیار به خدمت بگیرد و بدش نمی‌آِید که جرارد پیکه نیز در تیمش بازی کند. به گفته فرناندو پولو از موندو دپورتیوو، باشگاه آمریکایی در تابستان 2023 به دنبال بوسکتس خواهد بود و احتمالاً پیشنهاد بسیار جذاب ارائه خواهد داد.
علیرغم این واقعیت که بوسکتس و پیکه بخشی از پروژه‌ای اند که خوان لاپورتا در حال تشکیل آن است، این دو بازیکن از روش‌های هیئت مدیره برای کمک به باشگاه کاتالان در امور مالی راضی نیست. در حال حاضر بوسکتس برای کاهش حقوق و مذاکره برای تمدید به مدت یک فصل دیگر آمادگی نشان داده ، اما در صورت عدم توافق، با رفتن به لیگ MLS پس از جام جهانی 2022 قطر موافقت خواهد کرد که می‌تواند آخرین جام برای این بازیکن 34 ساله باشد.
چند هفته پیش گفته شد جرارد پیکه نیز در حال بررسی احتمال بازی در میامی است. دلیلش این انتقال نزدیک شدن به فرزندانش است که شکیرا آن‌ها را دقیقاً به شهری در ایالت فلوریدا خواهد برد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала