Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور نادال و محرومیت جوکوویچ از "مسترز سینسیناتی 2022"

© REUTERS / GONZALO FUENTESنواک جوکوویچ با رافائل نادال Serbia's Novak Djokovic with Spain's Rafael Nadal before their semi final match
نواک جوکوویچ با رافائل نادال     Serbia's Novak Djokovic with Spain's Rafael Nadal before their semi final match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2022
عضو شوید
رافائل نادال از مصدومیت رهایی یافته و در رقابت‌های مسترز سینسیناتی حضور خواهد داشت. جوکوویچ اما به دلیل عدم دریافت واکسن کرونا، در این رقابت‌ها غایب خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، دو هفته مانده به آغاز رقابت‌های تنیس آزاد آمریکا، یک صدوبیست‌ و یکمین دورۀ مسترز سینسیناتی 2022، در در شهر میسن در ایالت اوهایو برگزار خواهد شد و تنیسوران مطرح دنیا به مصاف هم خواهند رفت.
این دوره از رقابت‌ها بسیار جذاب خواهد بود زیر رافائل نادال از مصدومیت رهایی یافته و پس از 40 روز غیبت به دلیل درد در ناحیه شکم، در این رقابت‌ها به میدان خواهد رفت.
این تنیسور اسپانیایی که در 5 سال آخر در این رقابت‌ها حضور نیافته بود، با اشتراک در این دوره از رقابت‌ها، آمادگی خود برای رقابت‌های آزاد آمریکا را بررسی خواهد کرد.
در ضمن نادال نیم نگاهی به صدرنشینی در جدول برترین تنسوران جهان دارد و با توجه به حذف زودهنگام دنیل مدودف در رقابت‌های تنیس مونترآل و احتمال زمین خوردن دوباره او، می‌خواهد امتیازات خودش را افزایش دهد و بالاتر از وی قرار گیرد.
نواک جوکوویچ صرب اما در این رقابت‌ها حضور ندارد زیرا وی به‌ علت عدم تزریق واکسن کرونا، مجبور به کناره‌گیری شده تا یک رویداد مهم دیگر را در سال 2022 از دست دهد.
غایب دیگر این رقابت‌ها، الکساندر زورف آلمانی و مدافع قهرمانی این رقابت‌ها است که دوران نقاهت خودش پس از انجام عمل جراحی پایش را می‌گذراند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала