سفیر روسیه در کابل: طالبان واقعیتی که نمی‌توان آن را انکار کرد

Дмитрий Жирнов посол рф в афганистане
Дмитрий Жирнов посол рф в афганистане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2022
عضو شوید
سفیر روسیه در کابل در مورد لزوم همکاری با طالبان صحبت کرد.
دیمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در کابل در مصاحبه‌ای با اسپوتنیک در مورد اصول همکاری با طالبان ( جنبش ممنوع در روسیه) صحبت کرد .
رئیس هیئت دیپلماتیک روسیه در کابل خاطرنشان کرد: "طالبان واقعیتی است که نمی توان از آن انکار کرد، بنابراین، ما باید در جایی که با منافع ما سازگار است و در جایی که برای حل وظایف پیش روی روسیه لازم است، با آنها کار کنیم."
وی به ویژه خاطرنشان کرد که روز دوشنبه 15 اگست، مذاکرات میان هیئتی از وزارت صنعت و تجارت افغانستان که از سوی حکومت طالبان و شرکای روسی اعزام شده اند، در مسکو آغاز خواهد شد.
یادآوری می کنیم، که هیأت وزارت صنعت و تجارت گروه طالبان روز یکشنبه وارد مسکو شد. یک هیأت تجاری فرستاده شده از سوی دولت طالبان (طالبان به دلیل فعالیت های تروریستی تحت تحریم های سازمان ملل است) مذاکرات را با همتایان روسی روز دوشنبه در مسکو آغاز خواهد کرد.
دیمیتری ژیرنوف سفیر روسیه در مورد سفر این هیأت گفته است که طرف افغانستانی قصد دارد درباره عرضه روغن، غلات و روغن گل آفتاب پرست گفتگو کند. یک منبع در مسکو گفت، که این مذاکرات تا چهارشنبه برنامه ریزی شده است و از جمله در وزارت کشاورزی و وزارت انرژی فدراسیون روسیه برگزار خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала