Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت سران منچسترسیتی از فروش "سیلوا" به بارسلونا

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر برناردو سیلوا هافبک منچسترسیتی
برناردو سیلوا هافبک منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2022
عضو شوید
سران منچسترسیتی علاقه زیادی به واگذاری ستاره خود به بارسلونا ندارند.
به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا همیشه آماده رهاکردن بازیکنانی است که نمی‌خواهند تیم تحت هدایتش ادامه دهند.
اما آنگونه که رسانه کاتالونیایی "SPORT" گزارش داده است، منچسترسیتی کار را برای بارسا آسان نخواهد کرد تا برناردو سیلوا به بازیکن جدید بلوگرانا تبدیل شود.
این در حالی است که در منچستر توضیح می‌دهند که هیچ پیشنهادی از بارسا دریافت نکرده‌اند و حتی مذاکراتی هم میان 2 طرف انجام نشده است و از همه مهم‌تر اینکه همچنین تماسی از بارسلونا برای اعلام علاقه‌شان به این بازیکن پرتغالی وجود نداشته است.
البته سران آبی‌های شهر منچستر علی‌رغم حضور برناردو در 2 بازی اول لیگ برتر، او را بازیکن مهمی در تیمشان می‌دانند. از طرف دیگر برناردو یکی از برجسته‌ترین بازیکنان این تیم در فصل گذشته بود.
علاوه بر این، سران منچستر معتقدند پروسه این پرونده خیلی نمی‌تواند طولانی شود زیرا برای سیتزن‌ها هر روز که می‌گذرد، هم جدایی برناردو سیلوا برای آن‌ها دشوارتر می‌شود و هم زیرا زمان کمتری برای یافتن جایگزینی مناسب برای او خواهند داشت.
کاتالان‌ها در فصل تابستان امسال و با جذب بازیکنانی چون روبرت لواندوفسکی و رافینیا و همچنین تمدید قرارداد با عثمان دمبله، در خط حمله به‌شدت تقویت شده‌اند و حالا برناردو نیز به‌زودی به این جمع اضافه خواهد شد.
علی‌رغم اخبار فراوان در مورد مشکلات مالی بارسلونا، این تیم با فعال کردن اهرم‌های اقتصادی موفق به جمع کردن این تیم پرستاره شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала