Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستریونایتد به دنبال خرید مهاجم اسپانیول+ عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2022
عضو شوید
منچستریونایتد برای جذب رائول دی توماس مهاجم اسپانیول وارد مذاکره شده است.
به گزارش اسپوتنیک، پانزده روز تا پایان بازار نقل و انتقالات باقی مانده است و آینده برخی بازیکنان از جمله رائول دی‌توماس نامعلوم است.
طبق گزارش‌ها، سران منچستریونایتد به خرید رائول دی‌توماس علاقه‌مند هستند، اگرچه او تنها بازیکنی نیست که برای حضور در پست مهاجم برای منچستر کاندید شده است.
در حال حاضر مذاکرات آزاد بین این باشگاه انگلیسی و عوامل دی‌توماس وجود خواهد داشت و اگر این تماس‌ها به نتیجه برسد، یونایتد مایل است 25 تا 30 میلیون یورو برای خرید او به همتایان اسپانیایی خود پرداخت کند.
از دیگر مشتریان بزرگ دی توماس می توان به یوونتوس اشاره کرد. او فصل گذشته طی 34 بازی لالیگایی برای اسپانیول 17 گل به ثمر رساند و در مجموع 89 بازی با پیراهن این تیم، 45 گل زده دارد و اخیراً به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شده است.
ی توماس در لالیگا با به ثمر رساندن 17 گل در اسپانیول در فصل 2021/22 بسیار تاثیر گذار ظاهر شد و می تواند به دنبال پیدا کردن یک تیم بهتر برای خود باشد.
در حال حاضر شرطی که باشگاه اسپانیول برای جدایی این بازیکن گذاشته است، 75 میلیون یورو است به علاوه اینکه 20 درصد از درآمد فروش او به باشگاه سابق وی یعنی بنفیکا خواهد رسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала