Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستر ناتوان در اخراج رونالدو

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2022
عضو شوید
طبق گزارش نشریه اسپانیایی، منچستریونایتد توان اخراج فوق ستاره پرتگالی را ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، طبق آخرین گزارش‌ها، مدیران باشگاه منچستر یونایتد به دلیل "رویکرد نامناسب" کریس رونالدو به دنبال فسخ قرارداد او هستند.
پیش از این نشریه تایمز نیز گزارش داده رفتارهای رونالدو، کاسه صبر بازیکنان و کادر باشگاه را لبریز کرده و آن‌ها مطمئن نیستند نگه داشتن رونالدو، کار درستی باشد.
ساعات پیش نیز نشریه "اتلتیک" انگلیس در این زمینه نوشت: رونالدو شرایطی بسیار بحرانی در منچستر دارد. ابرستاره پرتگالی دیگر با تمام بازیکنان و کادرفنی قطع رابطه کرده است.
اکنون و در تازه‌ترین مورد، نشریه "موندو دپورتیوو"اسپانیا در گزارشی اعلام کرد رونالدو با استفاده از قوانین فیفا می تواند منچستر یونایتد را نقره داغ کند.
طبق این گزارش، اگر منچستر بدون دلیل موجه بخواهد قرارداد رونالدو را فسخ کند و این ستاره 37 را اخراج کند بر اساس قانون فیفا منچستر یونایتد از دو پنجره نقل و انتقالات محروم می شود و جریمه سنگینی برایش درنظر گرفته می شود.
از سوی هم، اگر رفتارهای توهین آمیز از سوی رونالدو ادامه یابد، باشگاه منچستر یونایتد طبق قانون فیفا می‌تواند بدون محروم شدن و پرداخت جریمه قراردادش را فسخ کند.
اسطوره پرتگالی قبل از آغاز فصل جدید لیگ برتر انگلیس تلاش زیادی کرد تا منچستر را ترک کند ولی به دلیل نداشتن مشتری در نهایت در اولدترافورد ماندنی شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала