Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان‌های دوم و سوم آرسنال مشخص شد

© REUTERS / MATTHEW CHILDSSoccer Football - FA Cup Semi Final - Arsenal v Manchester City - Wembley Stadium, London, Britain - July 18, 2020 Arsenal's Granit Xhaka and Kieran Tierney celebrate after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Soccer Football - FA Cup Semi Final - Arsenal v Manchester City - Wembley Stadium, London, Britain - July 18, 2020 Arsenal's Granit Xhaka and Kieran Tierney celebrate after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2022
عضو شوید
به گفته دیوید اورنشتاین، روزنامه نگار اتلتیک، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، گرانیت ژاکا و گابریل ژسوس را به عنوان کاپیتان‌های دوم و سوم انتخاب کرده تا در صورت غیبت اودگارد، بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندند.
به گزارش اسپوتنیک، پس از جدایی پیر امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت، اودگارد که بازوبند کاپیتانی تیم ملی نروژ بر باز می‌بست، ماه گذشته به عنوان کاپیتان جدید توپچی‌ها منصوب شد و در دو بازی گذشته رهبر توپچی‌ها بوده‌است.
امروز آرتتا، دو ستاره دیگر تیمش را به عنوان کاپیتان‌های دوم و سوم تیمش انتخاب کرد تا تا در صورت غیبت اودگارد، بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندند.
این موضوع دیوید اورنشتاین، روزنامه نگار اتلتیک مطرج کرد و در ستون خود نوشت:" به همراه اودگارد، ژاکا و ژسوس هسته اصلی گروه رهبری آرسنال را تشکیل خواهند داد و قرار است در غیاب نروژی مسئولیت بستن بازوبند را بپذیرند."
ژاکا که قبل از این نیز کاپیتان بود و به دلیل تیره‌گی روابطش با هواداران، از این مسئولیت کنار زده‌ شده بود، این روزها دوباره در دل هواداران برای خودش جا ساخته و بار دیگر بازوبند را بر بازو خواهد بست.
در همین حال، هم ژاکا و هم ژسوس شروع درخشانی در فصل جدید داشته اند. در حالی که سوئیسی یک گل و یک پاس گل داده، ژسوس در پیروزی 4-2 توپچی‌ها مقابل لسترسیتی در امارات در 13 آگست دو گل زد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала