Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ابعاد تازۀ پروندۀ ستاره متجاوز سیتی؛ تجاوز به سه زن در یک شب

© Sputnik / Антон ДенисовRussia World Cup Denmark - France
Russia World Cup Denmark - France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2022
عضو شوید
بنجامین مندی، مدافع منچسترسیتی، در یک شب به سه زن پس از یک مهمانی تجاوز کرده و سپس راهی کلب شبانه شده و در آنجا نیز به زنان تعرض کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، بنجامین مندی 28 ساله متهم به تجاوز به سه زن پس از مهمانی در خانه‌اش در موترام سنت اندرو در حومه چشایر و سفر به کلوپ شبانه "چینای وایت" در منچستر به تاریخ 23 تا 24 جولای سال گذشته است.
این موضوع را امروز، در دادگاه چستر کراون، دادستان تیموتی کرای کیو سی به اعضای هیئت منصفه گفت و اظهار داشت که در شب 23 جولای و صبح 24 جولای، مندی به یک دختر 22 ساله و دو دختر 19 ساله تجاوز کرده‌است.
لوئیس ساها ماتری، 40 ساله و شریک جرم مندی نیز متهم به تجاوز به یکی از دختر 19 ساله و همچنین زن 22 ساله دیگری در همان دوره است.
کری گفت که این اتفاق پس از برداشته شدن محدودیت‌های قرنطینه و شروع فصل جدید لیگ برتر رخ داد.
مندی که در آن شب فراوان مشروب نوشیده بود، به دو دختر 19 ساله که تمایل به هم‌بستری نداشته‌اند، به زور تجاوز کرده و به آن‌ها گفته که به کسی در این مورد چیزی نگویند.
این بازیکن یک زن 22 ساله دیگر را به اتاق سینمای خانۀ خودش برده و به او نیز به طریق غیرمعمول هم‌بستری کرده‌است.
کری به هیئت منصفه گفت که ویژگی‌های اصلی جرایم ادعایی شامل هدف قرار دادن زنان جوان است و توضیح داد که برخی از شاکیان در آن زمان 17 و 18 سال داشتند. او گفت که این ویژگی‌ها شامل هدف قرار دادن "زنانی بود که تقریباً به حدی مست بودند که حافظه کمی از حوادث داشتند یا اصلاً در خواب بودند یا از خواب بیدار می‌شدند".
کری همچنان یادآور شد مندی گاهی از زنان فقط می‌خواسته تا برهنه شوند و آن‌ها را تماشا کند. این بازیکن 28 ساله گاهی به زنان به صورت گروهی تجاوز می‌کرده و اسناد و شواهد در این مورد نیز وجود دارد.
این در حالی‌ست که مندی هشت مورد تجاوز جنسی و یک مورد تلاش برای تجاوز جنسی را رد کرده و می‌گوید که زنان بخاطر دریافت پول به وی اتهام بسته اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала