Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله کلوپ به بارسا: مصارف تان در بازار نقل‌وانتقالات را درک نمی‌کنم

© REUTERS / Jason CairnduffТренер ФК "Ливерпуль" Юрген Клопп в матче с ФК "Вест Хэм Юнайтед"
Тренер ФК Ливерпуль Юрген Клопп в матче с ФК Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2022
عضو شوید
یورگن کلوپ به انتقاد از باشگاه بارسلونا پرداخته و می‌گوید وقتی این باشگاه پول ندارد، چطوری خریدهای بزرگ انجام می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا خریدهای بزرگی تا اینجای پنجره نقل و انتقالات داشته و ستاره‌هایی چون کریستنسن، لواندوفسکی، فرانک کسیه، رافینیا و ژول کونده را با هزینه‌های هنگفت به خدمت گرفته است.
بارسا که تا حالا بیشتر از 150 میلیون یورو هزینه کرده‌است، مدعی بود که مشکلات مالی دارد و در آستانۀ ورشکستگی قرار گرفته‌است. این باشگاه تا حال 4 اهرم اقتصادی فعال کرده و با فروش 25 درصد از حق پخش بازی‌ها و 50 درصد از بارسا استودیو، نزدیک به 850 میلیون یورو عاید داشته است.
با این حال برخی‌ها مصارف هنگفت بارسا را درک نمی‌کنند و فعالیت این تیم در بازار نقل‌وانتقالات برای شان پرسش برانگیز است. یکی از این افراد یورگن کلوپ سرمربی لیورپول است که در تازه‌ترین گفت‌وگویش در این مورد اظهار نظر کرده‌است.
او در این مورد گفت:" به دلایل مختلف این موضوع را درک نمی کنم. آنها پول ندارند ولی بازیکن می‌خرند. اگر به من بگویند پول نداریم، تقاضای جذب بازیکن نخواهم کرد و ترجیح می دهم زیاد هزینه نکنیم. به عنوان یک هوادار فوتبال باید بگویم که مورد بارسلونا بسیار عجیب است."
کلوپ در ادامه افزود:" من یک مورد مشابه را دورتموند به یاد دارم که یوآخیم واتسکه برای نجات باشگاه دورتموند، بخشی از دارایی‌ها از جمله نام ورزشگاه را فروخت. نمی دانم بارسلونا هم کسی مثل واتسکه را دارد یا خیر."
کلوپ در حالی از بارسا انتقال کرده که قبل از این یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ و توماس توخل نیز انتقال مشابه داشتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала