Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکن کریستال پالاس پس از درگیری با "داروین نونیز" تهدید به مرگ شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2022
عضو شوید
شماری از هواداران لیورپول به یواخیم آندرسن در شبکه های اجتماعی حمله کردند.
به گزارش اسپوتنیک، مهاجم 23 ساله اروگوئه‌ای "سرخ‌های آنفیلد" در حالی که تیمش با یک گل از کریستال پالاس شکست خورده بود، در دقیقه 57 با "سر به صورت" بازیکن حرف کوبید و از سوی داور مسابقه با کارت سرخ جریمه شد.
با این حال، هواداران لیورپول با نظر کلوپ موافق نبودند تا اندازه‌ای که تصمیم گرفتند با ارسال پیام‌هایی آزاردهنده، مدافع پالاس را تهدید به مرگ کنند. البته این اتفاق تازگی ندارد و در عصر فضای مجازی، بارها و بارها شاهد این چنین اتفاقات و تهدیدهای بوده‌ایم.
براساس اظهارات مدافع پالاس، او در حساب کاربری اینستاگرام خود حدود سه هزار و 400 پیام تهدیدآمیز دریافت کرده است. اندرسون پس از پایان بازی اذعان کرد که در جریان مسابقه بارها نوینز را اذیت کرده و در نهایت او را از کوره در برده است.
این ماجرا باعث شد، "پائول تیرنی"، قاضی دیدار، بلافاصله کارت سرخی را به او نشان دهد و این بازیکن را از زمین بازی اخراج کند تا کار برای لیورپول بیش از پیش سخت‌تر دنبال شود.
اکنون به‌نظر می‌رسد که نونیز با محرومیتی سه‌ جلسه‌ای از سوی اتحادیه فوتبال بریتانیا محروم شود و اگر این اتفاق رخ دهد، کار بسیار دشواری را برای بهبود شرایط‌ش با هواداران لیورپول در پیش دارد.
تیم‌های لیورپول و پالاس، شب گذشته در چارچوب آخرین دیدار هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه "آنفیلد" مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان، هر دو تیم به تساوی 1 بر یک رضایت دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала