Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بد برای چلسی؛ "کانته" یک‌ماه خانه‌نشین شد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر انگلو کانته بازیکن چلسی Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Франция - Албания
انگلو کانته بازیکن چلسی  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Франция - Албания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2022
عضو شوید
ستاره فرانسی چلسی به دلیل مصدومیت یک ماه از میادین دور خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، در جریان بازی چلسی و تاتنهام، انگولو کانته در دقیقه (85) به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ مجبور به ترک زمین شد تا موجی از نگرانی‌ها در اردوی آبی‌پوشان لندنی به راه بیفتد.
اکنون رسانه اکیپ گزارش داد پس از این مصدومیت انگولو کانته حداقل یک ماه از میادین دور خواهد بود، با این اتفاق دور از ذهن است کانته برای رویارویی تیم ملی فرانسه با تیم‌های اتریش و دانمارک نیز در لیگ ملت‌های اروپا در 15 سپتامبر حضور داشته باشد.
از سوی هم، نشریه انگلیسی "تلگراف" می‌گوید با اینکه مشخص شده است که ستاره فرانسوی چلسی دست‌کم سه تا چهار هفته نمی‌تواند برای تیمش بازی کند اما تاریخ دقیق بازگشت او بعد از انجام MRI مشخص خواهد شد.
این بدترین خبر برای توماس توخل است که تیمش در هفته‌های آینده مسابقاتی حساس در پیش خواهد داشت. چلسی امیدوار است کانته دست‌کم از دیدار مقابل لیورپول که میانه های ماه سپتامبر برگزار می‌شود به ترکیب تیم برگردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала