Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وراتی: عصبانیت "امباپه" خوش‌حال کننده است!

© Sputnik / Алексей Фурман /  مراجعه به بانک تصاویر مارکو وراتی
مارکو وراتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2022
عضو شوید
هافبک ایتالیایی پی‌اس‌جی عصبانیت امباپه در بازی این هفته برابر مون‌پلیه را یک موضوع عادی می‌داند.
به گزارش اسپوتنیک، در بازی شنبه شب پی اس جی برابر مون‌پولیه که با پیروزی 2-5 شاگردان کریستوف گالتیه همراه بود، در دقیقه 23 یک پنالتی به سود این تیم اعلام شدو
کیلیان امباپه پشت آن قرار گرفت و نتوانست آن را به گل تبدیل کند اما دقایقی بعد که بار دیگر یک پنالتی دیگر به سود این تیم گرفته شد، نیمار پشت آن ایستاد و توپ را به تور دروازه دوخت.
قبل از این ضربه، امباپه به نیمار نزدیک شد و از او خواست تا پنالتی را بزند اما ستاره برزیلی مخالفت کرد و این مساله دلخوری امباپه را به دنبال داشت.
مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن جرمن در جدیدترین اظهاراتش، در خصوص ماجرای "پنالتی گیت" یا همان درگیری کیلیان ام باپه با نیمار در جریان پیروزی مقابل مون پلیه، صحبت کرده است.
وراتی در این باره گفت:
"از عصبانیت امباپه خوشم می‌آید چون نشان دهنده این است که خیلی به تیم اهمیت می‌دهد و می‌خواهد با ارائه عملکردی خوب، تفاوت را رقم بزند. امباپه او بازیکن بزرگی است و همیشه می‌خواهد سرنوشت یک بازی را رقم بزند. اما وقتی او فرصتی برای گلزنی را از دست بدهد، ناامید می‌شود و این اتفاق طبیعی است."
نشریه لوپاریزین در گزارشی مدعی شد هر دو بازیکن در پایان جلسه توافق کرده و به باشگاه اعلام کردند که این حادثه و درگیری تمام شده است. نیمار به صراحت اعلام کرد که با نقش خود به عنوان پنالتی‌‌زن دوم مشکلی ندارد و این موضوع را می پذیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала