Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی منچستریونایتد برای ارائۀ پیشنهاد به ستاره چلسی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر حکیم زیاش بازیکن چلسی و تیم ملی مراکش Футбол. Лига чемпионов. Матч "Краснодар" – "Челси"
حکیم زیاش بازیکن چلسی و تیم ملی مراکش    Футбол. Лига чемпионов. Матч Краснодар – Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2022
عضو شوید
باشگاه منتچستریونایتد در قصد دارد برای خرید ستاره مراکشی چلسی وارد عمل شود.
به گزارش اسپوتنیک، تلاش‌های یونایتد برای جذب بازیکنان جدید در پنجره نقل و انتقالات ادامه دارد و به نظر می‌رسد که آنها هنوز در جذب بازیکنان مدنظر تن‌هاخ موفق عمل نکرده‌اند.
سایت "فوتبال لندن" گزارش داده که منچستریونایتد قصد دارد برای خرید حکیم زیاش اقدام کند. این ستاره مراکشی از زمان پیوستنش به چلسی، اصلاً نتوانسته انتظارات توخل و هواداران را برآورده کند و آبی‌های لندن بدشان نمی‌آید تا در ازای ارائه یک پیشنهاد مناسب، اجازه خروجش را صادر کنند.
منچستر یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تاکنون موفق به جذب تایرل مالاسیا، کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز شده، اما این خریدهای جدید هم نتوانستند کمکی به بهتر شدن اوضاع بکنند و در سمتی دیگر، اخبار خروج کریستیانو رونالدو و حواشی این فوق ستاره پرتغالی، باعث ملتهب تر شدن جو الدترافورد شده است.
پس از شکست 2-1 مقابل برایتون در هفته نخست لیگ برتر، روز شنبه اتفاق بسیار جالبی در لیگ برتر انگلیس رقم خورد و برنتفورد موفق شد با نتیجه چهار بر صفر، شیاطین سرخ را تحقیر کنند تا شرایط برای تن هاگ و بازیکنان از همیشه سخت تر شود.
این نتیجه، واکنش بسیاری از هواداران را در فضای مجازی به همراه داشت و برخی از هواداران، اریک تن هاگ و گلیزرها را مقصر اصلی این وضع نابسامان می‌دانند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала