Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی قهرمان جام جهانی 2022 قطر را پیش‌بینی کرد

© AFP 2023 / JAVIER SORIANO / FILESCarlo Ancelotti
Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2022
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید معتقد است که تیم ملی فرانسه شانس زیادی برای قهرمانی در جام جهانی دارد و برازیل بخت دوم است.
به گزارش اسپوتنیک، کمتر از 100 روز به برگزاری جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است و تیم‌ها کم کم دارند خود شان را برای این رقابت حساس آماده می‌سازند.
غول‌های فوتبال جهان به دنبال قهرمانی در این رقابت مهم فوتبال اند و تیم‌هایی چون برازیل، فرانسه، بلجیم، آرجانتین، اسپانیا، آلمان، انگلیس و حتی پرتگال شانس قهرمانی در این دوره از رقابت‌های جام جهانی دارند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید معتقد است که قهرمان دوره قبل یعنی فرانسوی از عنوان خودش دفاع خواهد کرد و بخت اول قهرمانی است. به باور کارلتو، پس از فرانسه، برازیل می‌تواند قهرمان جهان شود.
او این موضوع را با ایل مساجرو مطرح کرد و گفت:" تیم‌های برازیل و فرانسه در حال حاضر قوی‌ترین تیم‌ها هستند. آرجانتین را هم قدرت‌مند است زیرا لیونل مسی کسی نیست که بتوان نادیده‌اش گرفت. اسپانیا هم تیم بزرگی است که باید بازی‌هایش را تماشا کرد. من انگلیس و آلمان را هم به این جمع اضافه می‌کنم. دو تیمی که روند نوسازی را مدتی است شروع کرده‌اند ولی فرانسه شانس بیشتری دارد".
کارلتو در حالی این صحبت‌های را مطرح کرده که تیم کشورش یعنی ایتالیا در این رقابت‌های حضور ندارد و قبلا گفته بود که در جام جهانی از کانادا که کشور دومش است، حمایت خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала