Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطورۀ سابق یونایتد: منچستر به گورستان بازیکنان تبدیل شده است

© Phil NobleManchester United - Milan - Uefa Avrupa Ligi
Manchester United - Milan - Uefa Avrupa Ligi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2022
عضو شوید
مدافع پیشین منچستریونایتد درباره مشکلات این تیم صحبت‌هایی را مطرح کرد.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد فصل تلخی را در لیگ برتر انگلیس شروع کرد و شکست‌های متوالی و رفتارهای کریستیانو رونالدو باعث شده تا این تیم در همان شروع با بحران مواجه شده است.
گری نویل، مدافع پیشین منچستر یونایتد معتقد است این تیم به دلیل استفاده نامناسب از منابع خود به قبرستان بازیکنان تبدیل شده.
نویل می‌گوید:
"یکی از بزرگترین مشکلات منچستریونایتد در دهه گذشته این است که این باشگاه به مدیرانش اجازه داده تا نقل‌وانتقالات را کنترل کنند. این یک مشکل جدی است. منچستریونایتد در طول ده سال اخیر یک میلیارد و دویست میلیون پوند هزینه کرده اما ۷۵ درصد معاملات شکست خورده است."
مدافع پیشین شیاطین سرخ در ادامه گفت:
"با این وجود می‌بینیم که مدیران باشگاه منچستریونایتد به دنبال مقصر نشان دادن بازیکنان هستند. کاری که سال‌هاست انجام می‌دهیم. در گذشته نقل‌وانتقال‌ها الهام‌بخش بود. وقتی بازیکن خوبی جذب می‌کردند می‌گفتند چه خرید خوبی. اکنون منچستریونایتد به گورستان بازیکنان تبدیل شده است. بازیکنان فکر می‌کنند آیا به این تیم بروند یا خیر. آکادمی باشگاه هم مدت‌هاست که بی‌ثمر است."
از سویی کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی منچستریونایتد همچنان به دنبال جدایی از این تیم است. نوع رفتارهای اخیر رونالدو پس از شکست‌های متوالی منچستریونایتد نشان دهنده ناراحتی از شرایط کنونی است.
اتفاقی که شاید برخی‌ها فکر کنند منچستریونایتد را متقاعد به فسخ زودهنگام مهاجم پرتگالی‌اش خواهد کرد. در این میان فابریزیو رومانو، خبرنگار برجسته فوتبال اروپا نظر دیگری دارد و معتقد است منچستریونایتد حاضر به فروش کریستیانو رونالدو نیست.
خورخه مندس، مدیر برنامه رونالدوی37 ساله همچنان به دنبال تیم جدیدی برای این بازیکن است. فابریزیو رومانو هم می‌گوید اولویت رونالدو جدایی از منچستریونایتد است اما باشگاه حاضر به فروش او نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала