پوتین: غرب به طور هدفمند سیستم امنیتی اروپا را نابود می کند

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر آیا پوتین تست کرونا داده است؟
آیا پوتین تست کرونا داده است؟  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2022
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه در بیاناتی اظهار داشت: غرب به طور هدفمند سیستم امنیتی اروپا را نابود می کند و ناتو در حال حرکت به سمت شرق است
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود خطاب به شرکت کنندگان و مهمانان دهمین کنفرانس امنیت بین المللی در مسکو گفت: به اصطلاح غرب به طور دسته جمعی و هدفمند در حال نابودی سیستم امنیتی اروپا و ایجاد اتحادهای نظامی جدید است.
پوتین خاطرنشان کرد که در سخن "این امر ریاکارانه به عنوان نیاز به تقویت امنیت در اروپا اعلام می شود، اما در واقعیت دقیقا برعکس این اتفاق می افتد."
رئیس دولت افزود: " پیشنهادات مربوط به اقدامات امنیتی متقابل روسیه که در دسامبر سال گذشته ارائه شد، بار دیگر به سادگی نادیده گرفته شد".
پوتین گفت: کشورهای غربی به دنبال گسترش "نظام مشابه ناتو" در منطقه آسیا و اقیانوسیه هستند.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که وضعیت اوکراین حاکی از آن است که آمریکا در تلاش است برای طولانی کردن این درگیری است. به گفته وی، غرب برای حفظ هژمونی به درگیری نیاز دارد، بنابراین آنها اوکراین را گوشت قربانی کرده اند.

وی در ادامه گفت که روسیه عملیات ویژه در اوکراین را کاملا مطابق با منشور سازمان ملل متحد آغاز کرد.

پوتین تصریح کرد که آمریکا در تلاش است تا توجه شهروندان خود را از مشکلات حاد منحرف کند و شکست ها را گردن روسیه و چین بیاندازد.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که روسیه منافع ملی خود و همچنین حفاظت از متحدان خود را تضمین می کند و اقدامات دیگری را در جهت ساختن جهانی دموکراتیک تر انجام می دهد.
گفتنی است کنفرانس بین المللی امنیت از سال 2012 برگزار شده است. انتظار می‌رود مسائل امنیتی در خاورمیانه، آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین در دستور کار قرار گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала