Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت بیل و کیه‌لینی برای لس‌آنجلس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2022
عضو شوید
گرت بیل و جورجیو کیه‌لین برای دومین هفته متوالی در اختیار تیم لس آنجلس قرار ندارند.
به گزارش اسپوتنیک؛ گرت بیل و جورجیو کیلینی، بازیکنان تازه وارد لس آنجلس اف‌سی در بازی خانگی پنجشنبه‌شب این تیم برابر دی‌سی یونایتد در دسترس نخواهند بود.
این دومین بازی متوالی‌ست که هیچ یک از دو ستاره جدید لس‌آنجلس روی نیمکت ظاهر نمی‌شوند.
بیل 33 ساله و کیه‌لینی 38 ساله هر دو به دلیل مدیریت بار از لیست "خارج" شده‌اند. این اطلاعات رسمی است که لس‌آنجلس در وب سایت خود قرار داده است.
در حالی‌که بیل هنوز در ترکیب اصلی حضور نداشته، او در حال حاضر با 4 بازی (از روی نیمکت) دو گل در MLS دارد.
اگرچه اطلاعات رسمی باشگاه آمریکایی می‌رساند که بیل بازی نمی‌کند زیرا آنها به خوبی تمرینات بدنی بازیکن ولزی را آماده می‌کنند، غیبت او در دو بازی متوالی ما را به یاد زمانی می‌اندازد که این مهاجم در رئال مادرید هم بازی نکرد.
بیل همه چیز را با رئال به دست آورد، اما با این حال رفتار او چندین بار باعث شد که چیزهای زیادی از بین برود، حتی زین الدین زیدان یک بار اعلام کرد که او را در تیم نمی‌خواهد، اما دستمزد بالا و انتقال بسیار گرانی که از سوی رئال درخواست شده بود مانع شد، بیل از باشگاه جدا شد.
در سال 2020 بیل به صورت قرضی به تاتنهام رفت و در سال 2021 به مادرید باز گشت، جایی‌که دقایق زیادی با کارلو آنچلوتی نداشت.
ورود بیل بهLAFC
در 25 جون، ورود بیل به لس آنجلس رسمی‌ شد، اولین بازی او در 18 جولای در برابر نشویل انجام شد. او در چهار بازی دو گل به ثمر رسانده که هیچ کدام را از ابتدا در ترکیب نبوده و تنها 96 دقیقه به میدان رفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала