Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوفونا برای پیوستن به چلسی درخواست خروج از لستر داد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Leicester City Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Спартак"
Leicester City    Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Спартак - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2022
عضو شوید
وسلی فوفونا ستاره آینده‌دار باشگاه فوتبال چلسی از باشگاه‌هش درخواست خروج کرد تا به چلسی بپیوندد.
به گزارش اسپوتنیک؛ خبرهایی از انگلیس می‌رسد که گویا وسلی فوفانا از لسترسیتی درخواست جدایی کرده تا به او اجازه داده شود که تابستان امسال با هزینه‌ی بزرگی راهی چلسی شود.
چلسی پیش از این پیشنهادهای 60 و 65 میلیون پوندی را ارائه کرده بود که رد شد زیرا آنها به دنبال تقویت گزینه‌های خود در خط دفاع مرکزی هستند.
با این حال، روباه‌ها پیش از پذیرش پیشنهاد، مبلغی در حدود 80 میلیون پوند روی این بازیکن فرانسوی قیمت گذاشتند.
موضِع اولیه لستر این بود که این بازیکن 21 ساله برای فروش نیست. اگرچه برندان راجرز نیز در این هفته اعتراف کرد که "به طور طبیعی اگر از سوی باشگاه‌های دیگر علاقه‌ای وجود داشته باشد، البته باشگاه به آن توجه می‌کند."
به گزارش گاردین، فوفانا که در ماه مارچ قرارداد 5 ساله جدیدی با لستر امضا کرد، اکنون از لستر خواسته تا با چلسی به توافق برسد.
فوفانا در آغاز این فصل به حضور در لستر ادامه داد و 90 دقیقه در روز اول تساوی 2-2 در خانه مقابل برنتفورد بازی کرد و سپس در بازی کامل در مقابل آرسنال به میدان رفت، جایی که تیم‌اش 4 بر 1 باخت و او کارت زرد نیز دریافت نمود.
با این حال، مرد فرانسوی مایل است به استمفوردبریج نقل مکان کند، جایی که او می‌تواند انتظار یک قرارداد بسیار بهبود یافته به ارزش حدود 200.000 پوند در هفته قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات را داشته باشد که گفته می‌شود شرایط شخصی قبلاً توافق شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала