Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد بازیکن جدید می‌خرد؛ هم از رئال هم از بارسا

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2022
عضو شوید
منچستریونایتد به دنبال خرید چند بازیکن در روزهای باقی‌مانده پنجره نقل و انتقالات است.
به گزارش اسپوتنیک، در حالی که روز گذشته مارکا خبر از علاقۀ منچستریونایتد به جذب کارلوس هنریکه کاسمیرو هافبک‌دفاعی برازیلی رئال ماردید داد؛ حالا سرخیو سانتوس خبرنگار رلوو گزارش داده که منچستر حاضر است برای او ۸۰ میلیون یورو بپردازد.
طبق گفته سانتوس، آنها پیشنهاد وسوسه انگیزی به این بازیکن ارائه داده اند که ۲ برابر حقوق فعلی وی را در بر دارد. کاسمیرو از تصمیمات اخیر رئال‌ مادرید عصبانی است و به این پیشنهاد فکر میکند.
در همین حال، جرارد رومرو خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا گزارش داده که منچستریونایتد به خرید پی‌یِر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی بارسلونا که مورد توجه چلسی قرار گرفته نیز علاقه دارد.
همچنین روز گذشته علاقۀ تیم تحت هدایت تن‌هاگ به جذب ژوائو فلیکس مهاجم پرتگالی اتلتیکو مادرید نیز فاش شد.
این در حالی است که اندی میتن از اتلتیک و سایمون جونز از دیلی میل از علاقۀ شیاطین سرخ به جذب قرضی کریستین پولیسیچ وینگر آمریکایی چلسی خبر داده اند.
نیوکاسل، یوونتوس و اتلتیکو مادرید همگی خواهان جذب کریستین پولیشیچ می‌باشند، اما او انتقال به منچستریونایتد را ترجیح می دهد.
چلسی می داند که این بازیکن از زمان بازی اندک خود ناامید شده و مایل است به پیشنهادات انتقال قرضی گوش دهد.
با این اوصاف منچستریونایتد به جذب یک مدافع راست نیز چشم دوخته و طبق گزارش جیسون برت از تلگراف توماس مونیه مدافع بلجیمی دورتموند یکی از این گزینه‌ها است.
طبق گزارش فابریتزیو رومانو، منچستریونایتد درون دروازه نیز به جذب یان زومر دروازه‌بان سوئیسی مونشن‌گلادباخ و یان مسلیه دروازه‌بان لیدز یونایتد به عنوان ذخیره دخئا علاقه دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала