Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ثروتمند‌ترین مرد جهان به دنبال خرید شیاطین سرخ؟+ عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2022
عضو شوید
ایلان ماسک مالک کمپنی تسلا، در رشته تویتی اعلام کرده که در حال خرید منچستریونایتد است.
به گزارش اسپوتنیک، بعد از آن‌که از ایلان ماسک ثروتمندترین مرد جهان خواسته شد تا از پیشنهاد 41 میلیارد دالری برای تصاحب توییتر صرف نظر کند و برعکس به نجات باشگاه لیگ برتر در سال جاری فکر کند، وی توییت کرد: "منچستریونایتد را می‌خرد."

او سه‌شنبه شب توییت کرده بود که: "در حال خرید منچستریونایتد استم"، این خبر به سرعت در صفحات اجتماعی پخش شد.

طرفداران ناامید باشگاه اوایل امسال از ثروتمندترین مرد جهان خواسته بودند تا باشگاه لیگ برتری را بخرد.
ماسک 51 ساله که مالک تسلا و اسپیس ایکس است و دارایی خالصی در حدود 265 میلیارد دالر (200 میلیارد پوند) دارد، در ماه اپریل پیشنهادی به ارزش 41 میلیارد دالر (31 میلیارد پوند) برای خرید توییتر ارائه کرد اما طرفداران یونایتد او را خواستند تا پول نقد خود را روی تیم متزلزل آنها هزینه کند.

ماسک شب قبل در توییتی نوشت: "برای روشن شدن، من از نیمه چپ حزب جمهوری خواه و نیمه راست حزب دموکرات حمایت می‌کنم! همچنین، من منچستریونایتد را برای خوش آمدید [sic] می‌خرم."

ماسک سابقه انتشار توییت‌های غیرقابل احترامی را دارد و به نظر می‌رسد که اظهارنظر او با اعلام قصد در مورد مالکیت یونایتد که امروز از آب درآمده است، بی‌معنی است. مشخص نیست که آیا او قصد دارد معامله‌ای را دنبال کند یا خیر.
در زمان نوشتن توییت ماسک 28000 بار، نقل قول 18500 بار توییت شده و بیش از 150000 بار لایک شده است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی از توییت ماسک در ناباوری ماندند. یکی نوشت: "جدی میگی؟"

در حالی‌که یکی از هواداران یونایتد گفت: "شما مطلقاً نمی‌دانید چقدر امیدی که فقط به یک میلیون هوادار در سراسر جهان دارید. لطفاً ما را بخرید."

یونایتد یکی از شناخته‌ شده‌ترین و پر حمایت‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان است. آنها 20 بار قهرمان انگلیس شده‌اند و سه قهرمانی در جام اروپا دارند.
اما این تیم تحت کنترل خانواده آمریکایی گلیزر است که باشگاه را به قیمت 955.51 میلیون دالر خریدند ولی هواداران در سال‌های اخیر به مالکیت این تیم اعتراض کرده‌اند و این تیم به شدت در زمین بازی شکست خورده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала