- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

گلوله باران منطقه نیروگاه هسته ای زاپوریژیا از سوی نیروهای مسلح اوکراین

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Охладительные бассейновые установки на Запорожской АЭС в Энергодаре
Охладительные бассейновые установки на Запорожской АЭС в Энергодаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2022
عضو شوید
یکتن از اعضای شورای اصلی اداره ای منطقه زاپوریژیا گفت، که نیروگاه هسته ای زاپوریژیا از سوی نیروهای اوکراینی گلوله باران شده، اما به خود نیروگاه آسیب نرسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر روگوف یکتن از اعضای شورای اصلی اداره منطقه زاپوریژیا گفت: نیروهای اوکراینی منطقه نیروگاه هسته ای زاپوریژیا را گلوله باران کردند.
او افزود، حداقل شش برخورد راکت به منطقه ای که نیروگاه زاپوریژیا در آن قرار دارد ثبت شده است. خسارات در حال ارزیابی است. تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره قربانیان وجود ندارد. هیچ ضربه ای به خود نیروگاه هسته ای وارد نشده است. نیروگاه هسته ای به طور عادی به کار خود ادامه می دهد.
Вид на Запорожскую АЭС в Энергодаре. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
حمله گسترده ارتش اوکراین به شهر انرهودار ولایت زاپوریژیا
پیش از این گزارش شده بود، که نیروهای اوکراینی چند راکت در منطقه انرگودار در منطقه زاپوریژیا شلیک کردند. پیش از آن، دو توپچی نیروهای مسلح اوکراین که در نیروگاه هسته ای کار می کردند، در این شهر بازداشت شدند. در هفته‌های پسین، نیروهای مسلح اوکراین مرتباً به نیروگاه هسته ای زاپوریژیا حمله می‌کنند که با یک فاجعه هسته‌ای در مقیاس بزرگ تهدید می‌شود.
به گفته ولادیمیر روگوف، یکی از اعضای شورای اصلی اداره منطقه زاپوریژیا، نظامیان تیپ 44 توپخانه نیروهای مسلح اوکراین از راکت های هدایت شونده و گلوله های ساخت غرب استفاده می کنند. گلوله باری پیش از این به خط فشار قوی پست کاخوفسکایا آسیب رسانده است ، پرسنل مجبور شدند ظرفیت دو واحد نیرو را کاهش دهند.
یادآوری می کنیم، که ارتش روسیه طی یک عملیات ویژه برای غیرنظامی کردن و نازی زدایی اوکراین، بخش‌های خرسون و آزوف در منطقه زاپوریژیا را تصرف کرد. اداره های غیرنظامی-نظامی در آنجا کار می کنند، پخش شبکه های تلویزیونی و ایستگاه های رادیویی روسیه آغاز شده است، روبل به گردش در آمده است و روابط تجاری با کریمه در حال بازسازی است. مناطق آزاد شده اعلام کردند که قصد دارند بخشی از روسیه شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала