Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

4 عنصر اصلی بارسای ژاوی کی‌ها هستند؟

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2022
عضو شوید
اشرف بن ایاد روزنامه‌نگار؛ 4 ستاره کلیدی ترکیب بارسلونا زیر نظر ژاوی هرناندز را مشخص کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ اشرف بن ایاد روزنامه‌نگار؛ از 4 ستاره کلیدی ژاوی در بارسلونا پرده برداشت.
او می‌گوید که مارک آندره‌تراشتگن دروازه‌بان، پدری هافبک میانی، رونالد آرائوخو مدافع میانی و روبرت لواندوفسکی مُهاجم جدید پولندی، ظاهراً بازیکنان اصلی ژاوی هستند.
غول لالیگا در فصل 2021-2022 در فُرم ضعیفی بود و قهرمانی لالیگا را از دست دادند (در رده دوم قرار گرفتند)، از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی حذف شدند و پیش از موعِد از کوپا دل‌ری (در مرحله یک هشتم نهایی) کنار رفتند.
آنها در تابستان امسال سرمایه گذاری زیادی کرده‌اند تا ثروت خود را تغییر دهند و اهرم‌های مالی متعددی را برای تسهیل پنج انتقال بزرگ فعال کردند. در کمال تعجب، تنها یکی از این پنج بازیکن به عنوان عضو جدایی ناپذیر تیم ژاوی دیده می‌شود.
به گفته بن ایاد، لواندوفسکی تنها خرید جدیدی است که قرار است به عنوان "عنصر" اصلی ژاوی باشد.
ملی پوش پولندی که در ماه جولای با مبلغ 45 میلیون یورو از بایرن مونیخ به بلوگرانا پیوست، اولین بازی خود در لالیگا را در 13 آگوست با تساوی بدون گل مقابل رایو وایکانو انجام داد.
سه نفر باقی مانده در این فهرست عبارتند از آرائوخو، پدری و تراشتگن.
آرائوخو و پدری به عنوان دو بازیکن جوان آینده‌دار بارسلونا در نظر گرفته می‌شوند، در حالی که تراشتگن پس از یک فصل ناامید کننده فصل 2021-2021 به دنبال بازیابی فُرم خود خواهد بود.
عثمان دمبله در بارسلونا شروع قانع کننده‌ای برای دومین دوره خود دارد. دمبله در ماه جنوری تا آستانه اخراج پیش رفت ولی اکنون با موفقیت ثابت کرده که بخشی جدایی ناپذیر از تیم است و به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین بازیکنان آنها ظاهر شده است.
دمبله که به تازگی قرارداد خود را تا جون 2024 تمدید کرده، در تساوی بدون گل مقابل رایو وایکانو بازیکن برجسته آبی‌واناری‌ها بود. بازیکن فرانسوی با بازی در جناح چپ، حریف را با سرعت هولناک، حرکت هوشمندانه و توزیع عالی خود به وحشت انداخت. وینگر سابق بوروسیا دورتموند 5 پاس کلیدی به ثبت رساند، 5 سانتر را به دقت ارسال کرد و دو شوت به سمت دروازه زد.
در حالی که همه نگاه‌ها در نیوکمپ به خریدهای جدید لواندوفسکی و رافینیا دوخته شده بود، دمبله با عملکرد خود توجهات را به خود جلب کرد. اگر او به همین منوال ادامه دهد، برای حفظ جایگاهش در ترکیب ژاوی در این فصل مشکلی نخواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала