Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خواسته‌های دیوانه‌وار "آدرین رابیو" از یونایتد فاش شد

© AFP 2023 / FRANCK FIFEAdrien Rabiot
Adrien Rabiot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2022
عضو شوید
منچستریونایتد علاقه‌مند به خرید آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس بود، اما این انتقال اوایل این هفته منتفی شد.
به گزارش اسپوتنیک، در یک هفته گذشته، منچستریونایتد در حال مذاکره با یوونتوس برای انتقال آدرین رابیو بود و همه چیز مثبت پیش می‌رفت. همه انتظار داشتند تا این هافبک باتجربه که نقشی در تیم آلگری ندارد، راهی اولدترافورد شود اما این انتقال منتفی شد.
با آن که دو باشگاه به توافق رسیده بودند، اما خود بازیکن خواسته‌های بالایی از شیاطین سرخ داشت و همین موضوع سبب شد تا معامله انجام نشود. اعتقاد بر این است که مطالبات دستمزد بازیکن بسیار زیاد بوده و این امر باعث شده تا یونایتد به طور کامل از این معامله عقب نشینی کند و به جای آن بر روی اهداف دیگر تمرکز کند.
بنا به گزارش‌ها، ورونیک رابیو از یونایتد خواست تا قراردادی سه ساله با دستمزد سالانه 10 میلیون یورو به پسرش بدهند که او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان منچستریونایتد تبدیل می‌کرد.
در همین حال، Tuttosport ارقام دیگری را گزارش کرد و گفت که ورونیک بسته‌ای به ارزش حدود 40 میلیون یورو در طول 4 سال می‌خواست، در حالی که یونایتد تنها مایل به ارائه بسته‌ای به ارزش حدود 28 میلیون یورو بود.
منچستریونایتد فقط آماده پرداخت 8 میلیون یورو در هر فصل به بازیکن و مبلغ اندکی به ورونیک بود، علاوه بر مبلغ انتقالی که به یوونتوس می رسید که تصور می‌شود حدود 15 میلیون یورو باشد.
رابیو اکنون باید در یوونتوس بماند، جایی که مربی ماسیمیلیانو آلگری ظاهراً مایل است او را در برنامه‌های خود پیش از پایان فصل قراردادش قرار دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала